נציגי ליל יצפו בז'אורז'יניו, אבידור יחליף את חלאילה

ז'אורז'יניו. בקרוב בצרפת?
ז'אורז'יניו. בקרוב בצרפת? |

סכנין מחר מול חיפה בקרב על המקום ה-4 (17:30). וגם: המחווה של היו"ר

(גודל טקסט)

בני סכנין סיימה את ההתכוננות שלה לקראת המשחק מול מכבי חיפה שייערך בשבת בדוחה (17:30, ישיר בספורט1 וב-HD), כאשר הקבוצה יודעת שזו ההזדמנות להתקרב למטרה שלה ולסיים את העונה המקום הרביעי שיוביל אותה למקום באירופה.

 

סכנין כבר עכשיו במקום הרביעי, אבל רק בזכות הפרש של 3 שערים מחיפה, כאשר לשתי הקבוצות 47 נקודות מתחילת העונה. "מכבדים את מכבי חיפה, היא קבוצה ששומרת איתנו על יחסים טובים ונשחק משחק הוגן ויהיה מעניין מי ינצח מחר", אמרו בסכנין.

 

 

יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס הפתיע את שחקניו ואת הסגל המקצועי והגיע לאסיפה הכללית כאשר הוא עם כובע על ראשו. "הגעתי עם כובע בכוונה כדי להוריד אותו בפניכם כאות כבוד והערכה על עשייתכם בשבועיים האחרונות אשר העצימה את כבודנו. בשמי ובשם ההנהלה והאוהדים, אני מוריד בפניכם את הכובע".

 

אבו יונס והכובע (בני סכנין)

 

הגיע להודות לשחקנים ולמאמנים (בני סכנין)

 

צוות צרפתי מקבוצת ליל אמור לבוא לדוחה מחר כדי לעקוב אחרי כוכב הקבוצה ז'אורז'יניו. בברזילאי מתעניינות גם מכבי חיפה, מכבי ת"א והפועל ב"ש אך הקשר מעדיף לעבור לאירופה. בני סכנין תגיע בהרכב חסר מקפטן הקבוצה חאלד חלאילה עקב צבירת צהובים, ומי שיחליף אותו הוא החלוץ יובל אבידור.

 

הרכב משוער : מחמוד קנדיל , עלי עותמאן , איציק כהן, אברהם פאס, וונדרסון סילבה, סגס תאמבי, דייגו קאצ'ובה , פיראס מוגרבי, ז'אורז'יניו , יובל אבידור , שלומי אזולאי

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי