נציגי עטר למכבי חיפה: הוא לא רוצה להישאר

עטר. עומד על שלו
עטר. עומד על שלו |

החלוץ יגיע לאימון, אבל למועדון הובהר כי הוא רוצה לשוב למכבי ת"א

(גודל טקסט)

מכבי חיפה קיימה היום אימון ראשון לאחר שובה ממחנה האימונים באוסטריה וערכה הכנה ראשונה למשחק ביום חמישי בנתניה במוקדמות הליגה האירופית נגד נומה קאליו האסטונית, אך את הצוות המקצועי ממשיכה להטריד סוגיית אלירן עטר.

 

עטר, באמצעות סוכנו ומקורבים אליו, לוחץ על המערכת לאפשר לו לעבור למכבי תל אביב, אך יגיע מחר לכפר גלים ויעבור בדיקה שתקבע אם הוא יכול לשוב לאימונים מלאים, כפי שמבקשים ממנו במועדון. לאימון הבוקר הוא לא הגיע בידיעת המועדון.

 

 

עטר, שבניגוד לדברי המועדון ממשיך לטעון כי אינו יכול להתאמן כתוצאה מאותה פציעה שמגבילה אותו בחודשיים האחרונים, לא השיב עד כה להצעה של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר מלפני שלושה שבועות לשדרג את חוזהו.

 

עטר. שלושה שבועות שבכרמל ממתינים לתשובתו (ערן לוף)

 

במכבי חיפה בונים על שובו של החלוץ והצוות המקצועי ממתין לו כדי לבסס את משחקה של הקבוצה סביבו כאחד השחקנים המובילים. נציגי מכבי תל אביב טוענים כי מכבי חיפה קיבלה בחינם את הקשר ההתקפי גילי ורמוט ולא דרשה עליו כספים, כך שמכבי חיפה אמורה ללכת לקראת עטר ולקבוע תג מחיר הגיוני, כזה שלא יתקע את המעבר בו חפץ החלוץ.

 

מנגד גורמים בכרמל הבהירו כי הם מצפים ממכבי תל אביב לעמוד במילה שניתנה לשלומי אזולאי ולשחררו למכבי חיפה ללא כל קשר לעסקת החלון.

 

ג'ורדי קרויף. מצפים שהוא ישחרר את אזולאי (אודי ציטיאט)

 

השוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ' שוחח הבוקר עם המאמן רוני לוי שהבהיר לו על תכניות המועדון כלפיו. סטויקוביץ' ביקש לשוב מחר לאימונים והוא מודע למצב החדש בו הוא לא מתוכנן להמשיך בקבוצה.

 

נכון לעכשיו אין הסדר לגבי אוראל דגני ואביחי ידין והשניים יתאמנו מחוץ לסגל. המגן השמאלי סאן מנחם עדיין לא כשיר לאחר המכה שספג במחנה האימונים ומי שמועמד לשחק במקומו הוא הצעיר שי בן דוד, ששיחק מספר פעמים בהרכב הראשון בעונה שעברה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי