נראית מוכנה: עוד ניצחון לב"ש בהכנה

בוזגלו. שער נוסף בהכנה
בוזגלו. שער נוסף בהכנה | צילום: הפועל באר שבע - האתר הרשמי

1:2 לאלופה על פוגון, בוזגלו ושבתאי כבשו. בכר: "אני מנסה לחלק דקות"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את פוגון שצ'צין הפולנית במשחק הכנה משערים של מאור בוזגלו ויובל שבתאי.

 

היה זה משחקה השני של האלופה הישראלית במחנה האימון בפולין, כאשר גם במפגש הראשון השיגה ניצחון (0:3 על ורוצלאב). עבור מאור בוזגלו, שהיה ספק אם יישאר, מדובר בשער שלישי בהכנה אחרי שכבש צמד מול ורצולאב. אלונה ברקת ודאי מרוצה שנשאר.

 

 

מאור מליקסון סידר לבוזגלו את הראשון במחצית הראשונה, אחרי דאבל פס בינו לבין אליניב ברדה. בוזגלו נותר מול השוער ומזווית מעט אלכסונית מצא את הפינה השמאלית הרחוקה. וויליאם סוארס, שפתח בהרכב, נגע בידו ברחבה במחצית השניה, והפולנים השוו מהנקודה. אך שבתאי, שחקן הרכש היחיד שנכלל ב-11 של ברק בכר הכריע את המפגש בדקות הסיום עם נגיחה חכמה אחרי הגבהה של אובידיו הובאן.

 

מליקסון. בישול יפה (הפועל באר שבע, האתר הרשמי)

 

"היה משחק טוב בקצב טוב. השחקנים עובדים קשה בשני אימונים ביום ואנחנו משתדלים לחלק את הדקות בצורה נבונה", אמר ברק בכר לאחר הניצחון. "בסך הכל אני מרוצה מהיכולת ומהדרך וההתקדמות שלנו. לא שיתפנו את ויטור שספג מכה באימון הבוקר ועשה אימון ריצה בלבד. החלטנו לתת גם לאוגו מנוחה כדי לא להעמיס עליו".

 

באר שבע תפגוש ביום שלישי את רוך במשחק ההכנה האחרון שלה, לפני המפגש מול שריף טיראספול במוקדמות ליגת האלופות.

הרכב הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, לואי טאהא, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה, וובה בראון, יובל שבתאי, טוני וואקמה, מאור בוזגלו, מאור מליקסון, אליניב ברדה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי