נשארה בפגרה: רק 0:0 לבית"ר בחוץ מול אשדוד

משחק חלש באשדוד
משחק חלש באשדוד | צילום: דני מרון

משחק חלש לירושלמים אצל האחרונה. זריהן כמעט העניק למקומיים ניצחון ראשון העונה

(גודל טקסט)

מאז אפריל 2010 לא ניצחה בית"ר ירושלים באשדוד, והרקורד הזה לא השתנה אחרי 0:0 מאכזב בין השתיים במסגרת המחזור השביעי בליגת העל.

 

אחרי שלושה שבועות ללא כדורגל, הפגרה ניכרה בשני הצדדים. בעוד בית"ר שלטה רוב הדקות אך מיעטה להגיע למצבים ממשיים, דווקא אשדוד יכולה הייתה לצאת עם שלוש נקודות ראשונות העונה אבל ניב זריהן לא ניצל את המצבים אליהם הגיע.

 

אחרי שבעה מחזורים, בית"ר עם תוצאת תיקו רביעית העונה כשלזכותה 10 נקודות. אחרי הניצחון של מכבי פ"ת וכאשר לבאר שבע ומכבי ת"א משחק פחות, הצמרת מתחילה לברוח לקבוצה מהבירה.

 

בצד השני, העולה החדשה צוברת נקודה שלישית העונה אך נותרת במקום האחרון בטבלה. אשדוד תנסה להשיג ניצחון ראשון העונה במחזור הבא ברעננה. בית"ר תפגוש  את בני יהודה.

הרכבים

מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי; חאתם עבד אל-חמיד, מיקי סירושטיין, תום בן זקן, קרלו ברוצ'יץ'; רועי בקל, תום מונד, דן ביטון (בן בן יאיר 75); בנצי מושל, חן עזריאל (אור אינברום 73), ניב זריהן (דין דוד 81).

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן; טל בנש (עוז ראלי 52), דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר; דוד קלטינס, דן איינבינדר, קלאודמיר; עידן ורד (יוהאן אודל 65), אריק סאבו (שמעון אבוחצירה 81), איתי שכטר.

מהלך המשחק:

דקה 18

הזדמנות לבית"ר: ורד מצא את קלאודימיר ברחבה, הברזילאי בעט בעוצמה למסגרת אך ג'ראפי הדף.

דקה 43

הזדמנות לאשדוד: איבוד כדור של מורי מוביל למתפרצת של זריהן. קליימן יוצא רחוק מהשער, לא מגיע לכדור אך מאלץ את החלוץ לחתוך הצידה ולהתעכב. וההזדמנות הולכת לאיבוד.

דקה 46

הזדמנות לאשדוד: זריהן מעביר למורי בין הרגליים ונשאר לבד מול קליימן, מזווית אלכסונית מנסה דווקא לפינה הקרובה ומוצא את הרשת החיצונית.

דקה 58

הזדמנות לאשדוד: רואדה מוסר ברשלנות לזריהן שדוהר לעבר השער, קליימן יוצא קצת והחלוץ שוב בועט מעמדה מצוינת מחוץ למסגרת.

דקה 68

הזדמנות לבית"ר: כמה דקות אחרי שנכנס, אודל מתחיל להיות מעורב ומגביה יפה לסאבו. הסלובקי עולה גבוה ונוגח נמוך, אבל ג'ראפי מזנק והודף.

דקה 84

הזדמנות לבית"ר: האורחים לוחצים ומראים הרבה נוכחות ברחבה, אשדוד מרחיקה כדור אל דוד קלטינס שמ-18 מטר בועט מהאוויר בעוצמה רבה אבל לא מספיק מדויק. קרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי