סאבו מוכן לחתום, סעיף הרכישה עדיין במחלוקת

סאבו
סאבו |

הקשר התפשר, בית"ר רוצה לצמצם את האופציה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תצא ב-20:00 (ישיר בספורט2) למושבה שם תפגוש את מכבי פתח תקוה במשחק הפתיחה של ליגת העל.

 

המאמן רן בן שמעון ישוב למפגש מסקרן מול האקסית ממנה נפרד בטונים צורמים ויקווה לעשות זאת ברגל ימין לפני הגומלין מול סנט אטיין בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

 

 

בבית"ר מצפים לקבל תשובה סופית מהקשר הסלובקי, אריק סאבו כאשר במידה והתשובה תהיה שלילית השחקן צפוי להיגרר לבוררות מול המועדון. לעת עתה סאבו מוכן להגיע לעונה בחוזה של 200 אלף יורו כאשר המחלוקת היחידה היא בין בית"ר לפאוק סלוניקי לגבי סעיף אופציית הרכישה בתום העונה.

 

תחילה סוכם כי הקשר יחתום בבירה לשנתיים, אך לאור המשכות הסאגה, בבית"ר דורשים כי סעיף הרכישה שעמד על 400 אלף יורו יעמוד על 150 אלף יורו. בבירה ציינו כי גם ככה יחסכו ליוונים את שכרו של סאבו שמוערך ב-200 אלף יורו בעונה. כעת המשמעות היא כי הפערים הם על 300 אלף יורו בין המועדונים עצמם.

 

במישור המקצועי, על אף המשחק ביום חמישי בצרפת צפויה בית"ר לעלות עם ההרכב החזק ביותר כאשר כרגע ישנן שתי התלבטויות בנוגע ל-11. דן מורי עשוי לפנות את מקומו לטל כחילה לאחר שנראה לא טוב מתחילת העונה. בנוסף אליו ישנה התלבטות האם לשתף את דוד קלטינס במקומו של לידור כהן שפתח את העונה מצוין.

 

בסביבת הקבוצה יש לא מעט ביקורת על כך שדווקא שני שחקני הבית שהיו שחקני הרכב בעונה שעברה ואף זכו ללא מעט שבחים, לא מקבלים כמעט הזדמנויות אצל בן שמעון.

 


מגבו, יבקש לעזוב? (אודי ציטיאט)

 

בקבוצה חושבים כי לגבי קלטינס הדברים חמורים עוד יותר מאחר וטביב רואה בו נכס להשבחה, אך היעדר דקות משחק עשוי לגרוע במעמדו מבחינת המחיר.

 

בקבוצה מרוצים עד כה מהשתלבותו של המגן הגרמני, מרסל הייסטר שעלה לא מעט כסף לאלי טביב. אורי מגבו שקיבל הבטחה כי יהיה שחקן הרכב העונה מחזיק באפשרות להשתחרר מחוזהו בינואר במידה וישותף בפחות מ-50 אחוז ממשחקי הקבוצה. גורמים בהנהלה היו מעוניינים לראות את המגן עוזב אך מאידך מגבו כבר לא צעיר וקשה לראות אותו מוותר על החוזה עליו חתם לשלוש השנים הקרובות.

 

עומר אצילי ממשיך לעורר עניין ברחבי אירופה והסיכויים כי יעבור לקבוצה אחרת בישראל נראים כרגע נמוכים מאוד.  הקשר שמאוד מחובר לאוהדי בית"ר רוצה לצאת לאירופה ונראה כי עד סוף השבוע הסאגה הזאת תסתיים.

 


עוד הופעה בדרך לפרידה? (אודי ציטיאט)

 

הרכב משוער: בוריס קליימן, עוז ראלי, דן מורי (טל כחילה), חסוס רואדה, מרסל הייסטר, קלאודימיר פריירה, איינבינדר, לידור כהן (דוד קלטינס), עידן ורד, עומר אצילי ואיתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי