סאן מנחם מתחיל לממש את הפוטנציאל בכרמל

|

המגן היה אמור לעזוב, בסוף נשאר וכעת מתחיל לפרוח במכבי חיפה. בקרוב בנבחרת?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נמצאת בתקופה טובה ונושמת אוויר פסגות, אבל יש לה סיבה נוספת לשאוב אופטימיות. סאן מנחם, שחקן צעיר שאיש כמעט לא הכיר, נאבק על מקום בהרכב וכבר הצליח להיכנס ללב של האוהדים הירוקים בניסיון להוכיח שהעתיד ורוד במיוחד.

 

מנחם גדל בקבוצת הילדים של בני יהודה צפון, שהפכה לשמשון תל אביב. בקבוצה הבוגרת הוא ערך כמה הופעות עד שמאמן רמת השרון חיים שאבו התאהב בו ולקח את המגן הצעיר למבחנים בקבוצתו. עד מהרה הוא הפך לבורג משמעותי ברמה"ש. "יש לו משחק ראש אדיר, ניתור, מהירות, הוא מאוד אמיץ, לסאן יש את כל הנתונים להיות המגן השמאלי הבא של הנבחרת. הוא יקבל את הדקות שלו ויצטרך להוכיח את עצמו",  אמר עליו.

 

 

גם מיכאל זנדברג ששיחק איתו באותה תקופה מספר: "מנחם שחקן מצוין, אתלט, עם רגל שמאל טובה, מהיר וחזק, מבין את המשחק. יש לו פוטנציאל לנבחרת, אבל יכולים לקרות לו עוד הרבה דברים בדרך. הוא עובד ללא הפסקה, יש לו כושר טבעי והוא רץ הרבה. הוא קיבל הרבה כרטיסים, אבל עכשיו הוא נרגע ולא מתווכח עם שופטים. אם הוא ימשיך ככה, הוא יגיע רחוק".

 

סאן מנחם. התחבר לקבוצה היטב (ערן לוף)

 

לנבחרות ישראל הצעירות הוא קיבל זימונים, אבל לא הצליח להשאיר חותם בכחול ולבן. בשנה שעברה מנחם היה אמור לחתום בהפועל תל אביב. בגלל פרטים קטנים המו"מ קרס, ובסופו של דבר הוא הגיע למכבי חיפה

 

רוני לוי. מרעיף מחמאות על השחקן (ערן לוף)

 

מי שאימן אותו לראשונה אצל הירוקים הוא רוני לוי שסיפר: "מדובר בילד עם הרבה פוטנציאל. לקח לו זמן להתרגל, עכשיו הוא כבר ברוטציה. במכבי חיפה אתה צריך להיות כל הזמן טוב כדי לייצר קריירה מרשימה. הוא מהיר וחזק עם רגל שמאל מצוינת ויש לו את כל המרכיבים להצליח". האוהדים כבר זיהו מוקדם את הפוטנציאל, וחיברו לו שיר. השורה הבולטת בו היא: "סאן מנחם תילחם".

 

למנחם חיבור מצוין עם המאמן רנה מולנסטיין, שאצלו כל שחקן נמצא באותו מעמד והוא מסתכל לכולם בעיניים. הוא נותן ביטחון לכל השחקנים ואין אצלו שחקן יותר ופחות אהוב. מנחם שואף להיות בנבחרת שנמצאת במחסור של מגנים שמאליים. קודם עליו להמשיך ביכולתו הטובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי