סגן מלך שערי הליגה בבלארוס חתם בכפ"ס

| צילום: עדי אבישי

המועדון הודיע על צירופו של מקסים סקאביש, שבעברו שיחק בנבחרת בלארוס

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ממשיכה להיאבק על האפשרות לארח את עונת המשחקים הקרובה באצטדיונה הביתי "לויטה" בעיר, ולאחר שהגיעה להבנות עם העירייה הגישה בקשה בהולה למנהלת הליגה.

לפי הודעת הבעלים סתיו שחם, עיריית כפר סבא תשקיע כ-40 מיליון שקל בשדרוג האצטידון בעיר ובמכתב משותף שנכתב על ידי המועדון וראש העיר, ביקשו הצדדים את אישור מנהלת הליגה לשחק בעונה הקרובה באצטדיון הביתי במקביל לעבודות השידרוג המתוכננות.

"מסתמן שאנו נשחק בעונה הקרובה בלוויטה, מותנה בכך שהעירייה תגיש את התכניות לאישור המנהלת ושהעבודות המתוכננות אכן יאפשרו זאת".

במועדון הודיעו כי בהתאם לכך, גם מכירת המינויים לעונה הקרובה תחל בקרוב: "למועדון, לעיריית כפר סבא ולמנהלת יש אינטרס משותף שהפועל כפר סבא תשחק בעיר כפר סבא לטובת תושבי העיר, אוהדי הקבוצה, המועדון ובשם ההגינות הספורטיבית", הוסיף שחם.

חלוץ נבחרת בלארוס בעבר חתם במועדון

מי שמקווה לשחק בעונה הבאה בלוויטה הוא החלוץ מקסים סקאביש, שבעברו רשם 3 הופעות בנבחרת בלארוס והיה שחקן הנבחרת האולימפית של המועדון. סקאביש בן ה-26 יגיע מקבוצת טורפדו בלאז מהליגה הבכירה בבלארוס, בשורותיה כבש העונה שבעה שערים ב-13 מחזורים שמיקמו אותו במקום השני בטבלת מלך שערי הליגה.

עד כה צירפה הפועל כפר סבא חמישה שחקנים, הבלם איציק כהן, המגנים חן דילמוני (שאופציית השאלתו מקריית שמונה מומשה), דושאן מאטוביץ' והקשר מאוויס צ'יבוטה שהושאל לעונה נוספת ממכבי ת"א. המועדון אף מנסה להאריך את חוזהו של טל בנש, שזכה להצעה משודרגת וטרם השיב לראשי המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי