סה: היה לי טוב במכבי ת"א, מאחל להם הצלחה

סה. פגשתי אנשים אינטליגנטים שמבינים כדורגל
סה. פגשתי אנשים אינטליגנטים שמבינים כדורגל | צילום: אודי ציטיאט

הפורטוגלי בראיון: "עצוב לעזוב, אבל קיבלתי הצעה מפתה". טיבי ייעדר?

(גודל טקסט)

אורלנדו סה היה אחד משחקני הרכש המרכזיים של ג'ורדי קרויף בחלון ההעברות של חודש ינואר, אך לאחר שכבש רק 6 שערים ב-22 הופעות, שוחרר וחתם בסטנדרד ליאז' הבלגית. "היו לי חמישה חודשים שלא אשכח במכבי תל אביב", אמר הפורטוגלי לספורט1, התאהבתי בקבוצה והיא תמיד תישאר בלבי, קצת עצוב לעזוב מקום כזה, אבל קיבלתי הצעה מפתה מליאז'".

 

"אזכור מהתקופה שלי בישראל בעיקר את הדחיפה של הקהל", המשיך סה. "פגשתי אנשים אינטליגנטים שמבינים כדורגל והם המנוע של הקבוצה. שיחקתי בהרבה מקומות אבל אנשים כל כך חמים שתומכים כך בקבוצה קשה מאוד למצוא. אני רוצה להודות לאוהדים על האהבה הרבה כלפי, לא אשכח אותם לעולם".

 

קיבלת מספיק צ'אנסים במכבי ת"א?

"אין לי תלונות לאיש, להיפך. אני עוזב מקום שהיה לי טוב בו ורוצה לאחל בהצלחה לקבוצה, אני אמשיך להיות אוהד של הקבוצה ובעיקר של האוהדים שלה"

במכבי ת"א חוששים שטיבי סובל מקרע במפשעה

מכבי תל אביב התרגלה שרבים משחקניה זוכים לשחק במסגרת הבינלאומית ומייצגים את מדינותיהם, אך אתמול קרה ששני שחקנים בלבד מסגנית אלופת המדינה שיחקו ב-3:1 של נבחרת ישראל לאיטליה. למרות שבמועדון היו מי שהתעודדו מכך שהשחקנים זכו למנוחה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון, בקבוצה מחכים לבדוק היום את איתן טיבי ומקווים לשלול את ההערכה הראשונית לפיה מדובר בקרע בשרירי המפשעה.

טיבי נאנק מכאבים ויורד מכר הדשא בחיפה (ערן לוף)

אם האבחון הראשוני של צוות הנבחרת יתברר כנכון, נראה כי קרע ישבית את הבלם לחודש ימים הקרוב, מה שימנע ממנו להשתתף במשחקי הליגה האירופית מול זניט בשבוע הבא בנתניה ובסוף החודש בדאבלין מול דאנדלק האירית, יחמיץ כמובן את משחקי הליגה הקרובים ובין השאר גם את מפגש הנבחרת במקדוניה בחודש הבא.

בנוסף לכך, גם טל בן חיים לא סיים 90 דקות מול איטליה מכוון שביקש מהצוות המקצועי להתחלף והתלונן על כאבים. במועדון יערכו גם לחלוץ בדיקה במטרה לשלול פציעה שתמנע ממנו להשתתף במשחקים הקרובים.

במכבי תל אביב ממתינים בנוסף לחדשות מהבלם הבלארוסי איגור פיליפנקה, שנפצע גם הוא במדי נבחרתו וסובל מפגיעה בשרירי התאומים. הוא שוחרר מסגל בלארוס למשחק הערב מול צרפת.כ

שחקנים נוספים של מכבי תל אביב שהשתתפו אמש במשחקי הנבחרות הם השוער פרדראג ראיקוביץ' שספג פעמיים ב-2:2 של סרביה מול אירלנד והחלוץ האיסלנדי וידאר אורן קיארטנסון שישב על הספסל ב-1:1 באוקראינה. הערב צפוי לשחק חאריס מדוניאנין במשחק הבית של בוסניה מול אסטוניה.

ראיקוביץ' בשער הסרבי. תפס את מקומו של סטויקוביץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי