סוזה מתרחק מב"ש, הבלם מיגל ויטור קרוב

סוזה
סוזה | צילום: AFP

מאריטימו דורשת מיליון יורו על החלוץ. הבלם ששוחרר מפאוק עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תפגוש בעוד כשלושה שבועות את שריף טיראספול במוקדמות ליגת האלופות ומבחינת המועדון יש למשחק הזה חשיבות כפולה.

 

הבעלים אלונה ברקת הציבה כמטרה לצוות המקצועי לעבור את הסיבוב הראשון כאשר במועדון יודעים כי הגעה לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות מבטיחה בעצם גלגל הצלה במקרה של הדחה בדמות שלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

 

 

ברקת ואסי רחמים יודעים את החשיבות של קמפיין אירופי טוב על מנת להכניס כסף לקופה וגם לייצר נקודות דירוג שיועילו למועדון בקמפיין האירופי הבא.

 

הצוות המקצועי ממשיך בחיפושים אחר שחקנים זרים שיחזקו את הקבוצה כאשר הבלם הפורטוגלי, מיגל ויטור ששוחרר מפאוק סלוניקי קרוב להצטרף למועדון. הבלם בן ה-26 גדל בבנפיקה ושיחק בשלוש העונות האחרונות ביוון.

 

לעומתו החלוץ הברזילאי דייגו סוזה לא צפוי להגיע בסופו של דבר לבירת הנגב זאת בשל עלויותיו הגבוהות של השחקן הנאמדות במיליון יורו, סעיף השחרור של החלוץ מוערך בארבעה מיליון יורו אך הפורטוגלים מוכנים להתגמש. נציגיו של השחקן טרם קיבלו פניה רשמית מהמועדון אך לספורט1 נודע כי החלוץ כבר מינה נציג ישראלי שייצג אותו במו"מ מול הפועל באר שבע. 

 


ויטור, הפתרון לצד צדק? (Gettyimages)

 

בנושא אחר, כמעט כל המנויים לקראת העונה הבאה נחטפו וכרגע יש לא מעט אוהדים שלא הספיקו לרכוש מנוי. גורמים בקהל העידו: "עדיף שיגדילו את האצטדיון בעקבות הביקוש מאשר שאחרי זה יצטערו שאוהדי הפועל באר שבע יהפכו למועדון חברים מצומצם. לאורך זמן חייב לטפל בבעיה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי