סוכנו של אוגו במסר לב"ש: "מתכוון להמשיך"

אוגו
אוגו | צילום: דני מרון

סוכנו של הניגרי הבהיר: "מתרכז בזכיה בתואר". וויליאם סוארס עשוי לעזוב

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיבלה הבוקר (רביעי) בשורה משמחת מאוד מכיוון סוכנו של הקשר הניגרי המצוין, ג'ון אוגו באשר להמשך דרכו במועדון.

 

בהודעה שמסר הסוכן חוטאן אחמדי נכתב: "ג'ון אוהב את המועדון, את המאמן ואת חבריו לקבוצה. יש לו הזדמנות להביא העונה תואר לבאר שבע ובזה הוא מרוכז. יש לו חוזה לעוד שנתיים בקבוצה והוא מתכוון להמשיך במועדון".

 

 

מעבר לכך, בקבוצה קצת מאוכזבים מהתנהלותו של מאור מליקסון. הקשר מתלונן על כאבים אך בבדיקות שערכו לו לא נמצא דבר. גורם במועדון סיפר: "מבדיקות שערכו למאור נראה שאין לו כלום אבל כששחקן מתלונן על כאבים אתה לא יכול להתווכח".

 


מליקסון, מה גורם לו להיעדר? (דני מרון)

 

במישור המקצועי, בקבוצה היו מרוצים מאוד מהגישה של השחקנים בטדי. בקבוצה ציינו את וובה בראון ובן שהר שאינם שחקני הרכב בדרך כלל שקיבלו הזדמנות והוכיחו שהם ראויים לקרדיט מה שגורם לבכר כאבי ראש לקראת המשחק נגד מכבי חיפה (שבת, ישיר בספורט1 החל מ-19:45).

 


סוארס, בדרך החוצה (ירון אלפי)

 

מעבר לכך, וויליאם סוארס נראה מאוכזב מאוד בסיום המשחק נגד בית"ר ירושלים. הבלם הברזילאי התרגל להיות שחקן הרכב בשנים האחרונות אך מאז פציעתו הוא נדחק לספסל על ידי לואי טאהה והוא עשוי להיחתך בקיץ על מנת לפנות מקום לזר נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי