סופית: המשחק בין בית"ר לבני יהודה ייערך כמתוכנן

|

קיום ההתמודדות אושר, המערבי יישאר סגור. (20:15, ישיר בספורט1 וב-HD)

(גודל טקסט)

סופית. המשחק בין בית"ר ירושלים לבני יהודה ב-20:30 (ישיר בספורט1) ייערך כמתכונן. בעקבות ביקורת פתע של משרד התמ"ת הבוקר שלאחריה נשלל רישיון המגרש היו ספקות לגבי קיומו אך לאחר דיונים הוחלט לאשר את קיומו בהתאם להגבלות על מספר יציעים.

"משרד התמ"ת ומשטרת ישראל אשרו את קיום המשחק הערב באצטדיון נגד נגד בני יהודה תחת ההגבלה כי היציע המערבי יישאר סגור. כל מי שמחזיק כרטיס ליציע המערבי יופנה ליציע הצפוני. סדרנים באצטדיון יפנו את בעלי הכרטיסים למקומות החלופיים", נמסר מבית"ר ירושלים.

בבית"ר קיבלו בהפתעה גמורה את הסיפור ואף תקפו את משרד התמ"ת: "לא ברור למה צריך לעשות ביקורת לפני משחק של בית"ר ירושלים על כל הנגזרות ממנו. כנראה שמישהו שם מחפש לעשות כותרות על הגב שלנו".

בכל מקרה בקבוצה אופטימיים לגבי קיום המשחק וההכנות לקראתו נמשכות כרגיל. מבחינת בן שמעון מדובר במשחק גורלי מאוד, שכן המאמן שקיבל את הצאנס מאלי טביב אחרי כישלונות בהפועל ומכבי תל אביב יודע שכישלון גם בבית וגן עשוי להוריד אותו ללא מעט זמן מרשימת המאמנים המועמדים לקבוצות גדולות, כשהפסד הערב יקרב אותו משמעותית לדלת היציאה.

מצד שני ניצחון יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה כשלאחריו יארחו הירשולמים שלושה משחקי בית נוספים. "ניצחון על בני יהודה ורעננה, ובשני המשחקים אחריהם טדי יהיה מלא, אבל קודם כל צריכים לנצח היום" אמרו בקבוצה.

בן שמעון. יציל את המשרה? (דני מרון)

באשר להרכב, בן שמעון יערוך לא מעט שינויים ב-11 שיעלו הערב לעומת ההרכב שפתח באשדוד. אריק סאבו שפתח בכנף שמאל צפוי לפתוח במרכז השדה לצידם של קלאודמיר ודן איינבינדר. כשבחוליית ההגנה דוד קלטינס אמור לפתוח לצידו של חסוס רואדה על חשבונו של דן מורי ועוז ראלי ימלא את המשבצת של טל בנש. בהתקפה יפתח יוהאן אודל לצידם של שמעון אבוחצירה ואיתי שכטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי