סטויקוביץ' עמד לדין, יתרום כסף לנזקקים

סטויקוביץ'. ירק על אוהדי באר שבע
סטויקוביץ'. ירק על אוהדי באר שבע |

שוער חיפה יעמוד לדין גם בהתאחדות ברביעי עקב היריקות על אוהד באר שבע

(גודל טקסט)

ההתאחדות לכדורגל סירבה לבקשת מכבי חיפה לדחות את העמדתו לדין של ולדימיר סטויקוביץ', וכך יתייצב ביום רביעי השוער הסרבי בפני ועדת המשמעת כמתוכנן בגין יריקות לעבר אוהדי הפועל באר שבע במשחק בין הקבוצות בטוטו טרנר (1:1).

 

המשמעות: הירוקים חששו מהאפשרות שסטויקוביץ' יורשע ויקבל עונש הרחקה שימנע ממנו לשחק מול הפועל באר שבע בחצי גמר הגביע. החשש הזה נותר שריר וקיים. במקביל הוחלט לדחות את הדיון בעניינה של הקבוצה, בגין התפרעות אוהדיה. 

 

 

בתוך כך, סטויקוביץ' עמד כבר היום לוועדת משמעת בתוך המועדון ובסופה נקבע כי השוער ירצה בפני תלמידי בית ספר בחיפה בנושא אלימות בספורט ובנוסף, יתרום סכום כסף נכבד למשפחות נזקקות. "אני מצטער על ההתנהגות, זה לא היה במקום. לא הייתי צריך להתייחס לאותו אוהד למרות הקללות הקשות והאיומים. הייתי נסער, אך יחד עם זאת מתנצל ומבטיח שדבר מסוג זה לא יקרה בשנית", אמר סטויקוביץ'.

 

לחיפה מצפים בשבוע הבא שני משחקים לא פשוטים, מול מכבי תל אביב בליגה וכאמור באר שבע בגביע בסיומם יקבל עקב שחר, נשיא המועדון, את ההחלטה לגבי המשך ההתקשרות עם המאמן רוני לוי, וכן לגבי מינויו של מנהל מקצועי או ספורטיבי.

"לא קל לפגוש את שתי המובילות בתוך שלושה ימים", אומרים במכבי חיפה, "כדי לשמור על רעננות נהיה חייבים לחלק את המאמץ בין מספר רב של שחקנים. חשוב למצוא את האיזון בדקות המשחק כי המפגש מול באר שבע הוא על עונה שלמה".

 

המשמעות המעשית של הרוטציה תהיה שילובם של אופיר קריאף, קובי מויאל, חן עזרא, גילי ורמוט ושובל גוזלן על חשבונם של נטע לביא, עטאא ג'אבר, יוסי בניון, גליינור פלט וטאלב טוואטחה. בניון וג'אבר הפצועים אמורים לעבור מבחן כשירות ולא נראה כי יוכלו לשחק נגד המוליכה ביום ראשון.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי