סיום מוצלח: מכבי חיפה גברה 1:2 על סקנדרבאו

קאגלמכר ואוברניאק בפעולה
קאגלמכר ואוברניאק בפעולה | צילום: מכבי חיפה, רשמי

ניצחון ראשון לירוקים במחנה משערים של מוגרבי וגוזלן. אלן טראורה נבחן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה את מחנה האימונים באוסטריה עם חיוך. פיראס מוגרבי כבש שער ראשון לזכות הירוקים העונה, שובל גוזלן הכפיל ורוני לוי ושחקניו ייפרדו מאוסטריה עם 1:2 על סקנדרבאו, אלופת אלבניה.

 

אחרי שני הפסדים בתוצאה 2:0 לדינמו טיביליסי וללודוגורץ, הירוקים הציגו יכולת משופרת מול חמדי סליחי וחבריו ועלו ליתרון מהיר כבר בדקה השמינית, אז ורמוט בישל לחלוץ הרכש מסכנין את הראשון שלו במועדון.

 

 

השער השני הגיע רק בדקה ה-79, אז שובל גוזלן נשלח לכדור עומק נהדר, דהר כל הדרך עד לרחבה, עקף את השוער וגלגל פנימה. דקה אחר כך ספגו הירוקים משחק שלישי ברציפות, לאחר פנדל מוצלח של האלבנים כתוצאה מעבירה של ואליינטה.

 

חזרה גנרלית מול אלופת אלבניה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

הקשר מבורקינה פאסו, אלן טראורה, עלה לקראת סיום המשחק והחלטה לגביו צפויה להתקבל עד סוף השבוע. מי שכן פתח והוחלףבמחצית הוא המגן השמאלי סאן מנחם, שנפגע בקרסול רגע לפני הירידה להפסקה והוחלף על ידי יהונתן לוי. גם שי בן דוד הצעיר זכה להזדמנות במרכז ההגנה לאור היעדרותם של אייל משומר, דקל קינן, עאיד חבשי ועטאא ג'אבר הפצועים, כולם ערכו אימון קל בלבד.

 

המשחק הבא של מכבי חיפה יהיה בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית, ב-14.7 בין המנצחת במפגש בין קאליו האסטונית לטרקאי הליטאית.

 

הרכב מכבי חיפה: אוהד לויטה, איאד עבו עביד, מארק ואליינטה, שי בן דוד, סאן מנחם, נטע לביא, גארי קגלמאכר, לודוביק אוברניאק, גילי ורמוט, פיראס מוגבי, ניקיטה רוקביציה. כן שותפו: יהונתן לוי, יניב בריק, איסמעיל ריאן, עמית זנטי, שובל גוזלן, אלן טראורה.

 

מהלך משחק

דקה 8

0:1 למכבי חיפה! גילי ורמוט, עם סרט הקפטן על ידו, חתך את ההגנה האלבנית נהדר וסידר לפיראס מוגרבי אחד על אחד קל במיוחד, הרכש מסכנין לא התקשה וכבש שער בכורה.

דקה 13

מארק ואליינטה ביצע עבירה ברורה ברחבה, אך השופט חשב כי מדובר בהתחזות ומכבי חיפה ניצלה מבעיטת עונשין מ-11 מטר.

דקה 16

מוגרבי כמעט הוסיף בישול, לאחר שהעביר מסירת רוחב מצוינת אותה פספס ניקיטה רוקביציה שרק הצליח לגעת בכדור בקצות האצבעות.

דקה 32

רוקביציה מצא את עצמו חופשי על סף הרחבה בצד שמאל, התקדם ובעט חלש ולא מדויק. מיד אחר כך האלבנים הגיעו להזדמנות נפלאה ובעיטה במספרת נקלטה היטב על ידי לויטה.

דקה 45

סאן מנחם נפצע בקרסול לפני שריקת הסיום למחצית ולא ישוב לחלק השני של המשחק. יהונתן לוי הצעיר יעלה במקומו.

דקה 50

רוקביציה היה חיב להכפיל את היתרון של הירוקים, אך גם מצב קורץ באחד על אחד לא הספיק. החלוץ בעט לפינה הקרובה ונבלם.

דקה 60

רוני לוי ביצע חילוף כפול והוציא את קגלמאכר ומבשל השער גילי ורמוט, ובנגיעה הראשונה שלו בכדור איסמעיל ריאן כמעט כבש, אך רגל אלבנית מנעה 0:2.

דקה 79

0:2 למכבי חיפה! שובל גוזלן שעלה מהספסל דהר כל הדרך אל השער, עקף את השוער וגלגל את השני.

דקה 80

סקנדרבאו צימקה ל-2:1: ספק אם ואליינטה ביצע עבירה, אך השופט הורה על בעיטת עונשין מ-11 מטר וסבין לילאיי בעט מצוין לפינה השמאלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי