סיימון בדרך החוצה מכפ"ס, הוזמן לשימוע לפני עזיבה

סיימון
סיימון |

הקפטן צפוי להיפרד ממועדון נעוריו אחרי שנעדר 10 ימים ועמד לדין

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תארח בשבת במסגרת המחזור הבא את בני יהודה, ואחרי ה-0:0 מול הפועל חיפה אמש (ראשון) יהיה זה משחק הישרדות נוסף לירוקים של שרון מימר, שיצאו מרוצים מסמי עופר עם נקודה נוספת במאזנם.

 

בינתיים, הקבוצה גיבשה החלטה לפיה תיפרד מהקפטן אלירן סיימון שזומן לשימוע לפני פיטורים שמשמעו שחרור מהמועדון.

 

 

כזכור, סיימון נטש במהלך ה-3:0 להפועל תל אביב את האצטדיון לאחר שהוחלף בדקה ה-34 של ההתמודדות תוך שהוא עוזב את קבוצת הווטסאפ של המועדון ומודיע: "לכאן אני לא חוזר".

 

לאחר משחלפו עשרה ימים שב סיימון למסגרת המועדון אך לא שותף בהפסד בחיפה ונראה שדרכו החוצה בטוחה.

 

החלוץ דודו ביטון נשמע מרוצה בסיום ואמר: "התוצאה לא רעה עבורנו וההכנה של המאמן שרון מימר הייתה טובה מבחינה טקטית. צופפנו מאחור, יצאנו להתקפות מתפרצות ועם קצת מזל יכולנו לעקוץ ולכבוש, אך אנחנו לא חזירים.

 

"להפועל כפר סבא מגיע להישאר בליגת העל ולמרות שהמצב עכשיו קצת לחוץ, נדע איך לעשות זאת", המשיך ביטון. "בשבוע הבא נגד בני יהודה נגיע כדי לנצח ולא כמו נגד הפועל חיפה. כחלוץ קצת מבאס להישאר מאחור, אבל אני שחקן של מאמן ומבצע את מה שאומרים לי".

 

שחקני כפ"ס. למשחק הבא הם כבר יגיעו במטרה לנצח (ערן לוף)

 

מימר הוסיף: "עד עכשיו היינו בפנטזיות וסוף סוף הגענו לשחק בפלייאוף התחתון. היה משחק אגרסיבי, יצאנו עם הכלים ההתקפיים שלנו קדימה והיינו קרובים להבקיע, אך אני מסתפק בתוצאה הזאת. צריך לאגור בהמשך עוד נקודות ולסגור את הסיפור כמה שיותר מהר. אני מאמין בשחקנים שלי, יש כאן שחקנים שהעלו את הקבוצה לליגת העל מליגה א'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי