סלטיק בעקבות בן חיים, כרטיסו עבר למכבי ת"א

|

הצהובים סרבו למכור בקיץ את החלוץ לסקוטים, שיסכימו לשלם את סכום השחרור

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נערכת ליום בו טל בן חיים יעזוב. כרטיס השחקן של החלוץ שייך עכשיו במלואו לצהובים לאחר שבסוף השבוע שעבר הושלמה רכישת 25 האחוזים הנותרים מכרטיסו על ידי המנג'ר ג'ורדי קרויף ממכבי פתח תקווה תמורת 250 אלף יורו. 

כזכור בן חיים נרכש לפני שלוש שנים מהפועל תל אביב על פי סעיף מכירה מיוחד תמורת 1.2 מיליון יורו שהתחלקו בין האדומים שקיבלו 375 אלף יורו למכבי פ"ת 750 אלף יורו. המלאבסים יזכו בעוד חמישה אחוזים ממכירה עתידית של החלוץ שתג המחיר שלו עומד על 2.8 מיליון יורו.


במקביל למעקב מצד פיורנטינה ושאר קבוצות בסין, גם סלטיק שניהלה בקיץ מו"מ עם בן חיים וירדה ממנו בעקבות בקשה של מכבי תל אביב, חזרה למירוץ. נציגים של המועדון הסקוטי יגיעו למשחקים הקרובים נגד אלקמאר, מכבי חיפה והפועל באר שבע, כשהם מתכוונים לשלם את סעיף השחרור של החלוץ העומד על 2.8 מיליון יורו אותו יוכלו להפעיל רק בחודש יוני הקרוב.


שכרו הנוכחי של בן חיים במכבי ת"א לעונה עומד על 650 אלף יורו, וההצעה החדשה של הצהובים אם יחליט להשהות בקיץ יציאה למועדון אחר באירופה או בסין תמורת ויתור על תג המחיר, עומדת על חוזה לארבע שנים בו ירוויח 1.4 מיליון יורו לעונה. בכך, החלוץ יהפוך למשתכר הגבוה ביותר בתולדות המועדון ללא מענקים.


מדוניאנין. מסתיר הצעות? (ערן לוף)


בתוך כך, נראה כי הסגל הרחב של מכבי ת"א יביא לשחרורם של לפחות שלושה שחקנים בהם ברק יצחקי המבוקש בבית"ר ירושלים ועדן בן בסט בו מעוניינת קריית שמונה לשנתיים הבאות במהלך שלא יצא לפועל בקיץ. האריס מדוניאנין שמסיים חוזה בקיץ עדיין לא השיב להצעה החדשה שקיבל לחוזה משודרג כספית לשנתיים נוספות. במועדון סבורים שלמרות הכחשות של הקשר הבוסני יש לו הצעות משתי קבוצות בליגה הרוסית והוא יכול להודיע לאן פניו כבר בחלון ההעברות בינואר.

מכבי ת"א תקיים הבוקר אימון כשבמהלך היום ובאיחור רציני, תעבור את ההרצאה על החוקה החדשה של אופ"א. לאחר מכן ימריאו הצהובים להולנד לקראת המשחק החשוב ביום חמישי נגד אלקמאר בשלב הבתים של הליגה האירופית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי