סקאריונה, יצחקי ובן בסט ב-11 מול בני יהודה

ארבלדזה. לחץ מתון על המנג'ר ההולנדי
ארבלדזה. לחץ מתון על המנג'ר ההולנדי |

21:00: אזולאי יירשם בסגל מכבי ת"א. בשכונה מחכים להחתמת רבישווילי

(גודל טקסט)

יומיים נותרו למכבי תל אביב לרשום שחקנים חדשים לסיבוב פלייאוף הליגה האירופית בו יפגשו את היידוק ספליט, ונראה כי הלחץ על המנג'ר ג'ורדי קרויף מצדו של המאמן שוטה ארבלדזה הוא מתון.

 

קורויף מפיק לקחים מהרפתקאותיו בהחתמת שחקנים בעלות כספית גבוהה, שמרביתם שוחררו או היו רחוקים מלספק את הסחורה, ומחפש שחקנים חופשיים עם כרטיס ביד, כפי שעשה עם הארגנטיני אוסקר סקאריונה.

 

 

למעשה כבר ביום שלישי ב-01:00 תסתיים התקופה לרישום שחקנים חדשים לשלב הפלייאוף, ולאחריה תוכל מכבי ת"א לרשום שחקן אחד בלבד עד למפגש הראשון מול ספליט.

 

עדן בן בסט יהיה ראשון העוזבים והוא בדרך להפועל קריית שמונה תמורת פיצוי של שלושה חודשי שכר. הקשר שלומי אזולאי שמתאמן אבל אינו בתוכניות, ביקש בימים האחרונים מג'ורדי קרויף ושוטה ארבלדזה לא לעכב את העברתו למכבי חיפה כפי שהובטח לו כבר לפני מספר שבועות. עם זאת, הוא יהיה בסגל מול בני יהודה. בניגוד לשניים שהוזכרו, הפורטוגלי אורלנדו סה הבהיר כי הוא מבקש להמשיך בקבוצה ויעזוב רק אם תהיה לו קבוצה חלופית שתשלם את מלוא שכרו.

 

סה. טרם נמצאה קבוצתו שתשלם את מלוא שכרו (עדי אבישי)

 

לקראת המפגש עם בני יהודה ב-21:00 וכמו במחזור הפתיחה נגד מכבי פ"ת יזכו רוב שחקני הסגל שלא שיחקו נגד פאנדורי לדקות משחק משמעותיות.

 

בין הקורות ימשיך חביב אוחיון במקומו של פרדראג ראיקוביץ' המורחק ולהרכב ישובו הבלם טל בן חיים, אליאל פרץ, דור פרץ, איל גולסה, מתן חוזז, ברק יצחקי ולא מן הנמנע שגם אוסקר סקאריונה וטל בן חיים החלוץ שלא היה בסגל נגד פאנדורי בשל רגישות בשריר. המגן עומרי בן הרוש מתאושש מפציעה ויעבור מחר מבחן כשירות.

 

רבישווילי ישלים מעבר, ישראלי יפתח בגביע הטוטו
בבני יהודה מצפים כי שוער נבחרת גיאורגיה, נוקרי רבישווילי יהצטרף עד מחר  ויהפוך לשוער הראשון במקומו של דלה אינוגבה. הגיאורגי לא ישחק נגד מכבי תל אביב ובין הקורות ישחק איתמר ישראלי.

 


בשכונה מחכים לו (Gettyimages)

 

הרכבים משוערים
בני יהודה
: איתמר ישראלי, אביעד בורלא, איציק עזוז, קסביא תומא, שון גולדברג, סתיו פיניש, דינקו טרובוטיץ', אנטוניו מרשיץ',סער בנבנישתי, דניאל אביטל, אלון תורג'מן.

 

מכבי תל אביב: חביב אוחיון, דור פרץ, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, אבי ריקן, אליאל פרץ, איל גולסה, מתן חוזז, אוסקר סקאריונה, ברק יצחקי, עדן בן בסט. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי