סקאריונה: מקווה לגרום לכך שלא יתגעגעו לזהבי

סקאריונה כובש את הראשון בצהוב
סקאריונה כובש את הראשון בצהוב | צילום: עדי אבישי

הארגנטיני חגג שער בכורה במכבי ת"א. בן בסט ספג קללות ויעזוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה את המשימה מול פאנדורי עם 1:2 בגומלין ו-2:5 בסיכום ותהיה בשלב הפלייאוף של הליגה אירופית. הצהובים יקבלו 630 אלף דולרים על ההעפלה לפלייאוף והכנסה של 2.5 מיליון יורו אם יגיעו לבתים.

 

בהגרלה יוכל השוער פרדראג ראיקוביץ' לזכות ביריבה פיקנטית, כשכוכב האדום בין האופציות של הצהובים.

 

 

הקשר הארגנטיני אוסקר סקאריונה שכבש את שער הבכורה שלו במועדון אמר בסיום: "תמיד נחמד לכבוש שער ניצחון ואני מקווה להמשיך כפי שעשיתי בקבוצות הקודמות שלי. אני מאמין שבתוך שבועיים שלושה אשחק טוב יותר. הכדורגל של המאמן שוטה ארבלדזה הוא של ווינרים והוא רוצה שנשחק התקפי. ננסה לעמוד בזה".

 

הארגנטיני זכה לקריאות "זהבי" מהיציע ואמר: "אני יודע מי זה והוא שחקן מצוין. מקווה לעשות עבודה טובה ושאולי האוהדים לא יתגעגעו אליו כמו עכשיו".

 


החבורה ההתקפית של ארבלדזה חוגגת (עדי אבישי)

 

פרשת סרט הקפטן שוב הכתה אמש. אחרי שבגביע הטוטו, הבלם טל בן חיים סרב לקבל את סרט הקפטן מגל אלברמן שהוחלף, הפעם עבר הסרט ליוסי בניון. הקשר נראה מהסס והצביע בכיוון איתן טביב וזאת על רקע בוז מהיציעים. כשהוחלף סחט מחיאות כפיים מרוב הקהל והעביר את הסרט לברק יצחקי.

 

נושא שחרור מספר שחקנים והגעתם של אחרים מעסיק את המועדון ואתמול שוב עלה נושא עתידם של עדן בן בסט, אורלנדו סה ושלומי אזולאי. החלוצים ממתינים לרכש וייפרדו מהמועדון במהירות שיגיעו.

 


בן בסט, בדרך הבטוחה החוצה (אודי ציטיאט)

 

בן בסט ששותף כמחליף ספג קללות מהקהל לאחר החמצה ונדמה כי יעבור לקריית שמונה שם סיכם את תנאיו כשייתכן אפילו לפני הגעת חלוץ במקומו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי