עוד מהומה בטדי: הקוון נפצע מחפץ, סדרן ערבי הותקף

שוב אלימות בטדי
שוב אלימות בטדי |

אוהדי בית"ר ניסו לפרוץ למגרש, חפצים הושלכו. כל הפרטים על המהומה כאן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לפחות 12 בני אדם נעצרו ו-24 הוצאו מהמתחם במהלך משחק הכדורגל הטעון בין בית"ר ירושלים לבני סכנין באיצטדיון טדי. ביציע המזרחי הודלקו אבוקות ורימון עשן ומדוברות המשטרה נמסר כי משטרת ישראל "תפעל בנחישות כלפי כל ניסיון להפר את הסדר, שלום הציבור ובטחונו ותדאג למיצוי מלוא חומרת הדין עם העבריינים". כמו כן, נמנעה כניסת צופים שהיו בגילופין, וזה עוד לפני שהתחלנו לתאר את המהומה ההמונית בטדי.

הקוון משה בוחבוט נפצע בראשו מחפץ שנזרק מהיציע והחל לדמם. אחרי שזכה לטיפול רפואי במקום, הוא קיבל איומים על חייו בשיחת טלפון והתלונן על כך במשטרה. מלבד מספר אבוקות שהוצתו ביציעים, נעשה שימוש גם ברימון עשן וכן נשמעו שירים גזעניים וקריאות גזעניות כגון "מוות לערבים", "מוחמד מת", "הר הבית בידינו" ועוד. כמה מהנוכחים זיהו שאחד הסדרנים ביציע הוא ערבי ותקפו אותו, האדם הוברח למגרש. 

כמו כן, שלומי אזולאי סונוור עם לייזר על ידי אוהדי בית"ר ירושלים שניסו לפרוץ לכר הדשא והשליכו חפצים רבים לעבר שחקני בני סכנין וצוות השיפוט. עוד לפני המשחק רוססו כתובות על האוטובוס של בני סכנין. נגד הירושלמים תלוי ועומד עונש הפחתת שתי נקודות על תנאי בגין גילויי גזענות, כאשר גם המירוץ לאליפות יושפע במקרה של עונש רדיוס אפשרי.

במועדון הירושלמי הביעו חשש מפני אירוח מחוץ לבית, כאשר לאחר שריקת הסיום התפרץ השוער בוריס קליימן לחדר השופטים, קרא לעברם "תפתחו עיניים", הורחק וצפוי להיות מושעה מהמשחק הבא. המשקיף ציין בדו"ח שלו את ההתפרעויות והקריאות הגזעניות ובית"ר ירושלים צפויה לעמוד לדין.


התחיל באבוקות, המשיך במכות והשלכת חפצים (דני מרון)

"לא שיחקנו טוב והפסדנו בצדק", אמר בסיום סלובודן דראפיץ'. "ניסינו הכל כדי להשוות, הכנסנו את כל הכלים ההתקפיים שלנו ולא שיחקנו טוב. קיבלנו היום סטירה ואנחנו צריכים להתאושש. פעמיים הפסדנו להם ופעמיים ניצחנו. אנחנו עשר נקודות הפרש מהם וממכבי חיפה". 

"מ-1:0 אולי היינו חוזרים למשחק. פסלו לנו גול גם בדוחה וגם כאן פסלו לנו גול", המשיך מאמן בית"ר. "כשאתה מגיע לפלייאוף העליון עם 14 נקודות הפרש, אין עלינו לחץ וצריך להרים את הקבוצה כל פעם מחדש, זה לא פשוט".


הקוון משה בוחבוט, נזקק לטיפול רפואי וספג איומים על חייו

קרוב ל-400 אנשי אבטחה הוצבו במתחם כדי לשמור על הסדר, כאשר המשטרה הציבה גם שוטרים סמויים ביציעים. "אנו קוראים לקהל המגיע למגרש להישמע להוראות השוטרים, לשמור על החוק והסדר וליהנות מחוויית הספורט", נמסר ממשטרת ישראל עוד לפני שריקת הפתיחה.

במועדון היה חשש לפני המשחק מפני התנהגות פרועה של חלק מהאוהדים ובניסיון לפתור זאת שלחו מסרים לשמירת הרוח ספורטיבית.

חפצים רבים נזרקו לעבר צוות השיפוט. בית"ר ירושלים תארח את מכבי ת"א מחוץ לטדי? (דני מרון)

אוהדי בית"ר מסנוורים את שלומי אזולאי, שכבש שלושער (דני מרון)

שוב התפרעויות בטדי (דני מרון)


גם רימוני עשן היו בטדי (דני מרון)


זירה פוליטית, לא רק ספורטיבית (דני מרון)

הגיעו לטדי טעונים. אוהדי בית"ר ירושלים בתוך ענן של עשן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי