עטר חוזר כדי להושיע את חיפה מול האקסית

|

נמני וקטן בטוחים ("הטוב בסגל"), אבל מה הוא לא יעשה אם יכבוש?

(גודל טקסט)

אלירן עטר יחל הערב (שני) אולי את העונה הקריטית בקריירה שלו. החלוץ כבר מתקרב לגיל 30 ומאז שחזר ארצה בינואר 2015 לא ממש הצדיק את המרדף של מכבי חיפה אחריו.

למי ששכח בתחילת העונה שעברה הוא עוד ניהל קרבות אגו עם המאמן רוני לוי, שהרגיש שהוא עושה לו תרגילי מנהיגות, ולא ממש שידר איתו על אותו גל. ההמשך היה יישור הדורים וגם ניצוצות אבל בטח לא אלו אותם רצו לראות במכבי חיפה שהחליטו להשקיע בו 300 אלף יורו בעונה כששב מריימס.

"עד עכשיו? תרומה נמוכה"

בקיץ האחרון אף היו שמועות על רצון לעזיבה וחזרה למקום בו פרח, מכבי תל אביב. הצהובים התעניינו, החלוץ הביע סוג של עניין בקאמבק כי בכל זאת הוא עדיין אהוב בקריית שלום על חלק גדול מהקהל, אבל הסוף היה סיכום לעונה נוספת והצהרות הדדיות.

הגורל רצה ומי שתחכה לו במשחק בו אמור לשוב לעניינים היא מכבי תל אביב האקסית. "אלירן מתרגל מאוד ומאושר. שמחת החיים חזרה לו. הוא עובד קשה וגם המאמן החדש מאמין בו. עכשיו הוא צריך להראות את זה במגרש", ציין אחיו אורן עטר.

עטר. דווקא מול האקסית הוא חייב להתאושש (עדי אבישי)

אם שואלים את חדר ההלבשה הירוק יש ציפייה אבל גם מודעות ליכולת שהפגין עד כה החלוץ. "עטר בנסיגה גדולה ועד עכשיו התרומה שלו למכבי חיפה נמוכה", אמר שחקן בכיר בחיפה. "הוא היה מצוין לפני שיצא לצרפת אבל הוא לא שיחק שם וזה פגע מאוד ביכולת שלו. מאז הוא עבר כמה פציעות, במיוחד זו האחרונה, שפגעו בו והוא מחפש את עצמו בקבוצה. הלוואי שיחזור לעניינים, כי הוא מתמצה מצוין ברחבה וזה מה שחסר למכבי חיפה. זה יכול לעזור לנו".

סוכנו של השחקן אבי נמני אמר: "הוא חוזר אחרי פציעה שהשביתה אותו לזמן רב והצוות המקצועי של חיפה צריך להחזיר אותו לקדמת הבמה בצורה חכמה. אני סומך על מולנסטיין שיידע להוציא ממנו את המיטב כי יש להם שפה משותפת ואלירן נהנה להתאמן אצלו".

מולנסטיין בונה על האיש שיציל לו את העונה


מכבי חיפה אכן תשמח לשדרוג בחלק הקדמי שלה בדמות עטר שאם יפגין יכולת גבוהה כמצופה הוא זה שיהיה אמור להשלים עוד חתיכה חסרה בסגל המתגבש של ההולנדי. 

מולנסטיין אכן עושה הכל כדי שעטר, שעליו הוא בונה רבות יציל את העונה שלו ויחזור מהר לעניינים. לפני חודש כשעטר לראשונה שב לסגל אסף המאמן את השחקנים בחדר ההלבשה ואמר להם: "אני שמח מאוד שאלירן חוזר כי יחד איתו נהיה קבוצה הרבה יותר קטלנית. שימו ידיים כולם ותאחלו לו בהצלחה"". 

גם רונן גבאי, עוזרו של רוני לוי בעונה שעברה, בחר לפרגן לעטר: "מה שיש לאלירן ברגליים הופך אותו ביום נתון לשחקן הכי טוב בארץ. מה שהוא יכול לעשות עם הכדור זה לא משהו שיש לכל אחד. הוא טיפוס נהדר אבל הוא צריך טיפול מיוחד ואם בחיפה יידעו להגיע אליו, הוא יתרום המון, יש לו שליטה אדירה, הוא טכני, יש לו בעיטה מצוינת והוא שחקן שזה חוויה לראות". 

גם חברו הטוב יניב קטן פירגן: "עטר זה שחקן שיכול לשדרג כל קבוצה ובטח שבמכבי חיפה הוא ברכה. המועדון בצדק התעקש לא לשחרר אותו למכבי תל אביב ואני בטוח שהוא יוכיח שזה היה צעד חכם".


מולנסטיין. סומך על עטר שיציל לו את העונה (ערן לוף)

רק נשאר דבר אחד לפתור. אם חברו הקרוב של עטר, יוסי בניון בחר לנטוש את הספינה הירוקה ספוג לצבור את מירב האש מהקהל, הגישושים שתמיד מסביב מהאקסית גם הם מעלים תהיות איך זה יצא לפועל דווקא ב-21:00 כשיפגוש מצד אחד קהל שכל כך אוהב אותו ומנגד קהל שמצפה ממנו להושיע. 

"בבית אוהבים את מכבי, וכן גם אלירן. הוא לא שכח ולא ישכח את התקופה הטובה שהיתה לו במכבי תל אביב. אם הוא יבקיע הוא לא ישמח, אוהדי מכבי תל אביב נתנו לו המון אהבה ויש להם חלק בהצלחה שלו והוא לא שכח את זה", בטוח אורן עטר. 

עכשיו זה זמן למספרים ואם תשאלו את נמני הוא יודע דבר אחד: "ביום נתון עטר זה השחקן הכי איכותי של מכבי חיפה". יש על מה לבנות?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי