עטר לא התאמן, ואליינטה ישוב להרכב מול בני סכנין

עטר. עבד בחדר הכושר ולא צפוי לשחק
עטר. עבד בחדר הכושר ולא צפוי לשחק |

הבלם יחזור ל-11 של מכבי חיפה, רוני לוי תרגל את אוברניאק במקום בניון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח בשבת הקרובה באצטדיון "דוחה" בסכנין (17:30, ישיר בספורט1 וב-HD) לקרב ישיר על המקום הרביעי בליגת העל, ולשמחתו של המאמן רוני לוי רשימת השחקנים שמחוץ לסגל הולכת ומצטמצמת.

הירוקים התאמנו הבוקר והתעודדו מכך שהקפטן יוסי בניון השלים גם היום אימון מלא, וכמוהו הקשר לודוביק אוברניאק שהחלים משפעת וגם כן השלים אימון מלא יומיים ברציפות.

בניגוד לשניים, החלוץ אלירן עטר עדיין בספק להתמודדות ולא יפתח בהרכב גם אם יהיה כשיר בסופו של דבר, לאחר שהתאמן הבוקר בחדר הכושר בלבד. באימון תרגל רוני לוי את יוסי בניון ולודוביק אוברניאק על אותה עמדה, ונראה כי הקפטן יזכה למנוחה כדי להכשירו לחלוטין לשלושת המשחקים הבאים, מול הפועל ב"ש ושניים ברצף נגד מכבי ת"א – אחד בליגה ואחד בגמר הגביע.

עוד לפי אימון הבוקר וההרכב שתורגל, חן עזרא צפוי לשמור על מקומו ב-11 ואילו שובל גוזלן ואיסמעיל ריאן מתחרים על המקום בחוד. הבלם הספרדי מארק ואליינטה חזר גם כן לאימונים וצפוי לפתוח.

בניון. חזר לכשירות, אך עשוי ליהנות ממנוחה (ערן לוף)

הבלם עאיד חבשי, שצפוי לפתוח במרכז ההגנה לצד ואליינטה במקומו של דקל קינן המוצהב, אמר לקראת המשחק: "סכנין קבוצה טובה ואיכותית, אבל זה משחק על מקום רביעי וצריך לנצח אותו. אנחנו במומנטום חיובי, ונבוא מרוכזים כדי לנצח".

על עתידו במועדון הוסיף: "אני שמח מאוד ששחקנים צעירים משולבים בקבוצה הבוגרת, אבל עוד צריך להוכיח למאמן שאני שווה דקות משחק. כל הזדמנות צריך לקחת בשתי ידיים".

מי שבוודאות יחמיצו את ההתמודדות הם ג'אבר עטאא, אוראל דגני שמתקשה להתאושש מפציעתו וגלינור פלט שעדיין בספק לגמר הגביע.

הרכב משוער: ולדימיר סטויקוביץ', טאלב טוואטחה, מארק ואליינטה, איל משומר, אעיד חבשי, רומאריו פירס, נטע לביא, גיל ורמוט, לודוביק אוברניאק (יוסי בניון), חן עזרא, שובל גוזלן (איסמעיל ריאן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי