עטר שוב ביקש לעזוב, שחר מתעקש להשאירו

עטר. יושב לשחר על האוזן
עטר. יושב לשחר על האוזן | צילום: ערן לוף

חלוץ מכבי חיפה לוחץ לעבור למכבי ת"א, בכיר בענף מנסה לשכנע את הנשיא לוותר

(גודל טקסט)

אלירן עטר, חלוץ מכבי חיפה, שוחח שוב עם יעקב שחר ושמע בפעם השלישית מנשיא המועדון הירוק שאין כל כוונה לשחרר אותו למרות רצונו לעזוב.

 

במקביל פועל גורם בכיר בכדורגל הישראלי מול שחר כדי לתווך בינו לבין החלוץ המאוכזב ולמצוא פתרון יצירתי אשר יאפשר לעטר להשתחרר ממכבי חיפה לטובת מכבי תל אביב.

 

עטר שהגיע לכרמל בינואר 2015, מחזיק בחוזה לעוד שנתיים נוספות. החלוץ הפצוע בקרסולו לא יצא עם הירוקים למחנה האימונים באוסטריה, אבל הובהר לו שהוא מצוי בתכניות של המאמן רוני לוי והצוות המקצועי לעונה הבאה.

 

נחוש לעזוב את הכרמל. אלירן עטר (ערן לוף)

 

מכבי חיפה סיימה את משחק ההכנה הראשון של המחנה מול דינמו טביליסי הגיאורגית בהפסד 2:0. פיראס מוגרבי וניקיטה רוקביציה, שותפיו החדשים של עטר לחוד הירוק, נראו חלודים והיו חלשים מאוד.

 

פרט לעטר, מכבי תל אביב עוקבת אחרי מצבו של אחמד עאבד חלוץ קריית שמונה. עד ה-1 ביולי יכולה כל קבוצה לקנות את הכרטיס ב-700 אלף יורו. אם עאבד לא יימכר עד התאריך הזה, איזי שרצקי, הבעלים של הקבוצה הצפונית, יוכל לדרוש תמורתו כל מחיר שירצה.

 

מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה, גילה בסיום מסיבת העיתונאים שהוא הולך להנחית בקרוב עוזר מאמן שהוא בחר, אך סירב לנקוב בשמו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי