עמאשה ומנגה עשויים לערוך בכורה, דגני תורגל כבלם

| צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א

הפועל ת"א מתכוננת למשחק מחר מול מכבי פ"ת (20:15, ישיר בספורטHD1)

(גודל טקסט)

אמיר כבירי וראשי הפועל תל אביב יקיימו ב-14:00 מסיבת עיתונאים באצטדיון המושבה, בה ידבר הבעלים על מצב הקבוצה, המהלכים מול פיפ"א בנושא התביעות הכספיות מהעבר שהוגשו נגדה והמשך דרכה של הקבוצה הנמצאת בקשיים כלכליים.

בהפועל ת"א פועלים מול מוסדות פיפ"א על מנת שלא לספוג עונשים בתביעות שהוגשו נגד המועדון ואינם מכירים בחובות שאותם אמורים לשלם הבעלים לשעבר מוני הראל, אלי טביב וחיים רמון ועל ההליך המשפטי שהחל נגד טביב. כבירי יסביר בנוסף על המהלך מול חברת הבנייה הסינית שאמורה להיות בשלב הראשון הספונסרית של המועדון.

האדומים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום שני נגד מכבי פתח תקווה (20:15, שידור ישיר בספורטHD1). המאמן אלי גוטמן מעביר אימונים ממוקדים במיוחד כשהדרישה המקצועית היא שינוי שיטת המשחק, כשהקשרים נמניה ניקוליץ', ניקולס גורבסוב וחן עזרא קיבלו הוראה להימנע ממשחק על כדורי רוחב ותורגלו במעברים מהירים לעומק ולשחקני הכנף.

גוטמן תירגל בנוסף את אוראל דגני בתור בלם לצדו של אדי גוטליב, בשל פציעתו של הבלם מרקו סימיץ' אשר ייעדר עוד כחודש ימים לאחר ששבר את ידו במשחק נבחרתו מונטנגרו נגד רומניה.


רוצה למצוא כבר את הרשת. שוינפלד (ניר קידר)

שני שחקני הרכש החדשים האחרונים וויאם עמאשה ודולי מנגה מגלים שיפור ואחד מהם עשוי לפתוח מחר בהרכב. הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא כבשה עדיין ובאימונים מורגשת השאפתנות של ארון שוינפלד למצוא את הרשת בליגה לראשונה העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי