עמוס מתקרב להפועל חיפה, 2 ברזילאים ייבחנו

עמוס. מתעופף לכרמל?
עמוס. מתעופף לכרמל? |

שני קשרים ינסו להרשים את אלי כהן. שוער עכו על סף חתימה, אוסטוינד מועמד

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 כבר לפני כשלושה שבועות, דני עמוס מנהל מו"מ רשמי עם הפועל חיפה ואמור לחתום בשבוע הבא בקבוצה, לאחר שאישרו בעכו את הידיעה.

גם בסביבת השחקן אישרו כי אם עמוס לא יצלח בניסיונותיו לחתום מעבר לים, הוא יחתום בהפועל חיפה וישתכר כ-100 אלף דולר, סכום בו מוכן לעמוד יואב כץ, שמעוניין לראות את השוער בקבוצתו.

שיחת סקייפ התקיימה אתמול אחרי הצהריים בין יואב כץ לראשי המועדון שנכחו בקרית חיים, יש לציין שדורון אוסידון נכח בישיבה לאחר המתח ששרר בינו לבין אפריים גבאי לאחר החתמתו בתחילת השבוע, כנציגו של יואב כץ בארץ. חשבונות המים והחשמל שולמו והסדר שב לקריית חיים.

כץ. שילם את החשבונות והסדר שב על כנו (ערן לוף)

חוץ מהחלק הניהולי, גם על הסגל לעונה הבאה דיברו אתמול בשיחת ההנהלה כאשר שני שחקנים ברזילאים יגיעו להתרשמות במועדון עם תחילת האימונים ב-1 ביולי- ריקארדיניו ולוקאס.

 

ריקארדיניו (ריקארדו אלבס פריירה) הוא שחקן כנף בן 28 המשחק בקבוצת אמריקה מליגת המשנה בברזיל ובעבר שיחק בנבחרות הצעירות של ברזיל. לוקאס (לוקאס סנטוס סיקווארה) בן 28 הוא קשר אחורי המשחק בקבוצת הפאר הברזילאית ואסקו דה גמא.

עוד בהגנה, ניסו קפילוטו אמור להיות הבלם לצידו של ברונו פניירו שימשיך בקבוצה. קפילוטו יחתום בתחילת השבוע לאחר שיקבל את השחרור מאלי טביב. כל תנאיו של קפילוטו כבר סוכמו בכרמל והוא יחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

קפילוטו (מימין). ישוחרר ויחתום בכרמל (עדי אבישיי)

 

אמש הודיע המועדון על מימוש האופצייה על חנן ממן ויוסי דורה, שימשיכו עונה נוספת במדים האדומים. יוסי דורה יפתח עונה 11 באדום ואמר לאחר החתימה: "אין מאושר ממני להמשיך עונה נוספת במועדון בו גדלתי והתחנכתי. מקווה ומאמין שהפעם נצליח לעשות עונה מוצלחת ולגרום נחת לאוהדים האדומים".

עם חתימתו של חנן ממן ירדה אופציית הבאת שחקן בעל שכר גבוה, ומי שעשוי להיות שחקן הגיבוי לממן הוא אור אוסטוינד, שקיבל ביממה האחרונה הודעה מקריית שמונה כי הוא רשאי לחפש קבוצה.

בעקבות המו"מ של עודד אלקיים עם אסטרה, לירן סרדל עשוי להיות מחליפו, בביצוע טרייד. כמו סרדל, גם חיים מגרלשווילי עדיין לא חתם על הארכת החוזה ובקבוצה אופטימיים לגבי החתמתו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי