פולהאם הציעה 6 מיליון ליש"ט על ראיקוביץ'

ראיקוביץ'. אחרי זהבי גם הוא ילך?
ראיקוביץ'. אחרי זהבי גם הוא ילך? |

מאמן הקוטג'רס ואקס מכבי ת"א, יוקאנוביץ', איבד בפגרה שני שוערים וסימן את הסרבי

(גודל טקסט)

פולהאם ביקשה רשמית ממכבי תל אביב לרכוש ממנה את פרדראג ראיקוביץ' בן ה-20 תמורת שישה מיליון ליש"ט (7.2 מיליון יורו). הבקשה הועברה למנג'ר ג'ורדי קרויף והוא עדכן בענין את הבעלים מיץ' גולדהאר.

 

את פולהאם מאמן סלבישה יוקאנוביץ', אקס מכבי תל אביב, שהביא בעונה שעברה את ראיקוביץ' במקומו של חואן קולינאס הספרדי. הקוטג'רס איבדו בקיץ את שני השוערים הבכירים שלהם אנדי לונגרן (לוולבס) ומרטין שטקלנבוך (לאברטון).

 

 

יוקאנוביץ' לחץ במקביל על סוכניו הסרביים של שוער מכבי וכן על הנהלת קבוצתו ורואה בהחתמת ראיקוביץ' את אחד העוגנים לשאיפות של פולהאם לחזור לפרמייר-ליג.

 

יוקאנוביץ'. ייקח את ראיקוביץ' אליו? (דני מרון)

 

לראיקוביץ' עלולות להיות בעיות בכל הנוגע לקבלת רשיון עבודה באי הבריטי בשל מחסור בהופעות בינלאומיות. אלא שבפולהאם מאמינים כי הבטחה מההתאחדות הסרבית לפיה השוער הצעיר מיועד להיות השוער הראשון של נבחרתו במוקדמות מונדיאל 2018 תסייע רבות.

 

בהמשך ישיר לכך, למרות שהקריטריון הרגיל מאפשר לרשום שחקני נבחרת שהופיעו ב-75% לפחות ממשחקי נבחרתם בשנתיים האחרונות (בהן היה כשיר לשחק), ישנו הליך נוסף המאפשר הוצאת ויזה על רקע של "כישרון מיוחד". זהו ההליך שאיפשר, בין היתר, למנצ'סטר יונייטד להחתים ב-2008 את אנדרסון הברזילאי מפורטו שהיה אז רק בן 18, ובדיוק רשם הופעה בינ"ל ראשונה בבוגרים של ברזיל.

 

על פניו, העובדה כי ראיקוביץ' היה שחקן מוביל בנבחרת הצעירה של סרביה – קפטן אלופת העולם עד גיל 20 – והינו נכלל בסגל הבוגר ומסומן ככוכב עתידי, אמורים לעזור לפולהאם בבקשה להוצאת היתר עבודה. מאידך, זה לא ודאי. ארסן ונגר, למשל, טען כי ארסנל לא הצליחה בניסיונותיה להוציא ויזה לאנחל די מריה לפני כעשור כשהארגנטינאי היה רק בן 17, וכך פספסה את העברתו.

 

הצהובים קנו את ראיקוביץ' בקיץ 2015 מהכוכב האדום בלגרד תמורת קצת יותר מ-3 מיליון יורו. בתחילת העונה החולפת היו לשוער הסרבי קשיי התאקלמות אבל במהלכה הפך להיות השוער הטוב ביותר בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי