פוצץ המו"מ עם טיטו: "יש את פירס על אותה עמדה"

טיטו. המומ פוצץ ובמועדון ויתרו על שירותיו
טיטו. המומ פוצץ ובמועדון ויתרו על שירותיו | צילום: Gettyimages

מכבי פ"ת ויתרה על הקשר, שבמקומו יגיע חלוץ זר. צעירי ודובב גבאי על הכוונת

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה סימנו חמישה מועמדים לקבוצה והאמינו כי יצליחו לשים את ידם על לפחות אחד או שניים מהם, אך כעבור יומיים חתמו שניים מהשחקנים בקבוצות אחרות.

 

הראשון הוא סיראז' נאסר, שכבר סיכם על מעברו לקבוצה, אך בסופו של דבר העדיף את בני סכנין וחתם במועדון לשלוש שנים. "הוא סיכם הכל עם דודו דהאן, שבעצמו כועס עליו" אמרו בפ"ת, "אבל מבחינתנו זו כבר ההיסטוריה".

 

 

שחקן נוסף שכבר סיכם במועדון והיה אמור להגיע לתחילת האימונים על-מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום הוא הקשר האחורי הספרדי טיטו, אלא שעקב פערים כספיים התפוצץ המו"מ והשחקן לא ינחת במלאבס בסופו של דבר. "מבחינתנו רומאריו פירס משחק בדיוק על אותה משבצת. ברגע שפוצץ המו"מ עם טיטו, צירפנו את פירס".

 

פירס. המחליף של טיטו הספרדי (ערן לוף)

 

לפיכך, כרגע לפ"ת ארבעה זרים – רומאריו פירס, דילן סייס וברנרד יאנצ'ק שסיכמו ואליסון דוס-סנטוס שצפוי להמשיך מהעונה שעברה. בקבוצה מנסים לצרף חלוץ זר שישלים את מכסת חמשת הזרים, אך בצוות המקצועי מעוניינים גם בדובב גבאי, שחקנה של בית"ר ירושלים, אם כי כרגע, הסיכויים לביצוע העסקה לא גבוהים.

 

שחקן נוסף שבתוכניות של המלאבסים הוא לירוי צעירי, שקיבל הודעת שחרור מבית"ר ירושלים. "נערוך פגישה איתו ועם סוכנו, ואז נדע יותר טוב", אמר גורם בכיר במועדון. הקבוצה תחזור לאימונים ביום ראשון הבא, כאשר ב-17.7 תצא הקבוצה למחנה אימון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי