פלט יוכל לשחק מול מכבי פ"ת, גם ואצק יהיה כשיר

פלט
פלט | צילום: ערן לוף

חלוץ מכבי חיפה עבר בדיקות בהצלחה וישוב לאימונים. מעל 5,000 צופים יגיעו

(גודל טקסט)

במכבי חיפה מאושרים מהשינוי שעובר על הקבוצה בשבוע האחרון. השחקנים הותירו מאחור את הלחץ שאיפיין אותם בתחילת העונה ומשחקים עם המון בטחון ושאפתנות. 

לאחר ה-2:2 מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו, הירוקים כבר מסתכלים לעבר האתגר הבא כשיתארחו ביום שני אצל מכבי פתח תקוה. למשחק צפויים להגיע מעל חמשת אלפים אוהדים על מנת לתמוך בשחקנים.

קמיל ואצק נבדק בעקבות הפגיעה ברגלו לקראת סיום המשחק מול האלופה ובקבוצה מאמינים כי הוא לא יחמיץ את המשחק בשני. מי שהיה בספק הוא גליינור פלט, שעבר מבחן כשירות, ישוב בשבת לאימונים ויוכל לשחק מול מכבי פתח תקוה.

רנה מולנשטיין כהרגלו החמיא לכל השחקנים על המאמץ וההשקעה שלהם, אבל צפוי בכל זאת להחזיר להרכב את אוהד לויטה, מארק ואליינטה, רועי קהת, גילי ורמוט וניקיטה רוקביציה, שלא שותפו מול ב"ש.


ואצק, צפוי להיות כשיר (ערן לוף)

הבשורה הגדולה מבחינת חיפה היא חזרתו של אלירן עטר לאחר חצי שנה היעדרות. דקות המשחק של החלוץ צפויות לעלות בהדרגה, כשבמשחק הקרוב הוא ימשיך להמתין על הספסל.

"הייתה לנו מעידה בשני המשחקים לפני הפועל באר שבע, אבל ננסה להשתפר ולהמשיך קדימה", אמר שובל גוזלן. "תחרות על ההרכב היא תמיד טובה וכל אחד מנסה להוכיח את עצמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי