פלקושצ'נקו שב להרכב, אלי אלבז יתקבל בפרחים

פלקושצ'נקו. שב ל-11
פלקושצ'נקו. שב ל-11 |

חלוץ הפועל חיפה חוזר לחוד במשחק מול כפר סבא בשורותיה ישחק האקס

(גודל טקסט)

לאחר שכבש את שער הניצחון במחזור הקודם, מקסים פלקושצ'נקו יחזור להרכב הפועל חיפה במשחק בשבת נגד הפועל כפר סבא, לאחר היעדרות של מחזור אחד בו פתח על הספסל.

 

בניגוד לחלק מהתרגולים השבוע, בהם פיליפ יאזביץ' קיבל את חולצת ההרכב, הישאם כיוואן ימשיך לקבל את הקרדיט על קו ימין. יאזביץ' יכנס לשחק במחצית השנייה כמו במחזור הקודם. זר נוסף שחוזר לכושר משחק הוא ז'וליו סזאר הקשר האחורי שהיה מתוכנן לפתוח, אך בעקבות הציוות הנהדר של דורה וסרדל ימתין להזדמנות.

 

 

חוליית ההגנה והקישור האחורי שהצטיינו במחזור שעבר, ימשיכו ללא שינוי, כאשר גם בחוד ימשיך שלומי ארבייטמן לקבל את הקרדיט בעוד מהראן לאלה שחזר מהפציעה וכשיר למשחק מלא, ימתין על הספסל.

 

לפני המשחק ייערך טקס בו יוענקו פרחים על ידי האוהדים לאלי אלבז שעזב את הפועל חיפה רק לפני שבועיים, ויפתח בהרכב קבוצתו החדשה, הפועל כפר סבא.

 

המועדון הודיע הבוקר על הארכת חוזהו של ענר שכטר שחקן הנוער לחמש עונות נוספות, ענר (אחיו של איתי) משתייך לסגל הבוגרים אך בשבת ישחק עם קבוצת הנוער נגד הפועל תל אביב.

 

ההרכב המשוער: פיט פלטהואזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פניירו, מיקי יאזו, יוסי דורה, לירן סרדל, הישאם כיוואן, מקסים פלקושצ'נקו, אדילסון בהיה, שלומי ארבייטמן.

 

עוד באותו נושא: אלי אלבז, מקסים פלקושצ'נקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי