פלקושצ'נקו: "לא רואה מצב שנפסיד לבני יהודה"

יכולים להיות רגועים לפני בני יהודה?
יכולים להיות רגועים לפני בני יהודה? | צילום: ירון אלפי

קשר הפועל חיפה יירד לספסל, אבל בוטח בקבוצתו. הכתומים בסגל חסר

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד במחזור הראשון לעולה החדשה הפועל אשקלון, תפתח מחר הפועל חיפה את משחקי הבית כשתארח את בני יהודה, שמגיעה גם היא אחרי אכזבה בתיקו מול סכנין (שבת, 18:00 בספורט1 וב-HD).

 

מאמן המארחת אלי כהן מאוד לא אהב את היכולת שהציגו שחקניו והיו כאלה שהעידו על מתח באימונים. בתגובה להפסד כהן יבצע שני שינויים – האחד כצפוי יהיה ספסולו של מקסים פלקושצ'נקו ובמקומו יפתח יוסי דורה. שינוי נוסף יהיה בעמדת המגן השמאלי כאשר מיקי יאזו יחליף את חיים מגרלשווילי. כזכור יאזו ידע שהוא מתוכנן להיות המגן הראשון ברוטציה. בניגוד לחלק מהתרגולים, אלי כהן ימשיך באותו מערך עם שני שחקני כנף ולא יעבור לשיטת ה-4-42 כמו בסיום העונה שעברה.

 

 

בהפועל חיפה יודעים שמחר יתקלו במשוכה גבוהה בדמותה של בני יהודה המתחדשת ועל כך אמר פלקושצ'נקו: "אני מקווה שהשינוי יתחיל בשבת, עשינו כאן עבודה מדהימה בקיץ, נכון שאני לא תמיד בעמדה שלי אך מה שחשוב הוא הביחד של הקבוצה. אני לא רואה סיטואציה של 0 מ-6".

 

הרכב משוער: פיט פלטהוזאן,דור מלול, אושרי רואש, ניסו קפילוטו, מיקי יאזו, לירן סרדל, יוסי דורה, חנן ממן, אדילסון בהייה, הישאם כיוואן, שלומי ארבייטמן.

 

"לא רואה מצב של 0 מ-6 נקודות". פלקושצ'נקו (עדי אבישי)

 

סירושטיין ושון גולדברג במרכז ההגנה

בני יהודה יוצאת מחר לאצטדיון סמי עופר למפגש נגד הפועל חיפה, לאחר שסיימה את המשחק הראשון בשבוע שעבר נגד בני סכנין ב-1:1.

 

המאמן אריק בנאדו יחסר את שני הבלמים איציק עזוז וקסביא תומא אשר הורחקו במחזור הקודם ובמקומם במרכז ההגנה יפתחו מיקי סירושטיין ושון גולדברג. את עמדות המגנים ימלאו מאור קנדיל ובן צעירי.

 

גולדברג נצמד לבן בסט. יפתח כבלם (עדי אבישי)

 

בנאדו עדין מתלבט בקישור בין סער בנבנשתי לקרואטי דינקו טרובוטיץ'. כשוער מחליף ישמש היהודי רוסי ניקיטה חיקין שחתם שלשום בקבוצה לאחר עזיבתו של שוער המשנה איתמר ישראלי בהפועל ראשון לציון. 400 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה למשחק בחיפה.

 

ההרכב המשוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, בן צעירי, חסן אבו זייד, אנתוניו מרסיץ', דינקו טרובוטיץ' (סער בנבנישתי), אלמוג בוזגלו, דובב גבאי, אלון תורג'מן.

עוד באותו נושא: מקסים פלקושצ'נקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי