פלקושצ'נקו: הרגשתי סוף סוף משוחרר והבקעתי

|

הקשר שכבש בניצחונה של הפועל חיפה מאושר, שביעות רצון גם מלירן סרדל

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה לקחו נשימה עמוקה לאחר הניצחון אמש על בני יהודה. האדומים ידעו שתסריט של שני הפסדים בשני משחקים עשוי להוביל לזעזוע עמוק גם בעמדת המאמן וגם במצבת השחקנים.

אלי כהן החליט לבצע שינויים מעטים אך בולטים כאשר עלה עם שני קשרים אחוריים טבעיים, והחיזוק המשמעותי ביותר הייתה חזרתו של ברונו פיניירו לראשונה העונה כבר ל-11 הפותחים זאת בניגוד לתרגולים בשבוע האחרון.

כובש השער מקסים פלקושצ'נקו עלה לראשונה העונה מהספסל, וכבש שער חשוב מאוד שהציל את קבוצתו ממשחק נוסף ללא ניצחון. "בשיתוף פעולה מלא אני ואלי החלטנו שלא אפתח היום", אמר הקשר הצעיר. "הרגשתי שיש עליי עומס מנטלי ופיזי ואני יותר מדי חושב על להבקיע, עובדה שבמשחק הראשון שהייתי קצת יותר משוחרר הבקעתי".

שחקן נוסף זכה למחמאות הוא לירן סרדל ששיחק בעמדתו הטבעית בקישור האחורי, ומלבד מהצוות המקצועי הגיעו מחמאות מכיוון הנבחרת הצעירה ומאמנה מרקו בלבול. סרדל ופלקושצ'נקו נכחו השבוע באימוני הנבחרת ועתידים להיות בורג משמעותי בקמפיין הבא.

מהראן לאלה נראה אמש מאוכזב שלא השכיל לכבוש בהזדמנויות שהיו לו, ומקורבים לשחקן אמרו: "מהראן נותן כל עונה מספרים, גם השנה זה יבוא."

הקבוצה תצא לפגרת הנבחרת כאשר לקבוצה לא יהיו נציגים בבוגרת וככל הנראה גם הזרים יישארו בארץ, כך יוכלו להשלים אימונים אינטנסיביים לקראת המשחק הבא בעוד שבועיים נגד הפועל כפר סבא, בה משחק אלי אלבז שעזב את האדומים לפני ימים ספורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי