פספסה אותו: יאנקוביץ' לא יחתום בהפועל ת"א

יאנקוביץ'
יאנקוביץ' |

וגם: בית הדין לעבודה הוציא צו עיקול בשל חוב לדני עמוס. דולי מנגה צפוי לחתום

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מנסה להשלים את מצבת הרכש שלה לעונה הקרובה. לאחר מכירתו של שגיב יחזקאל האדומים שואפים לצרף שחקן לחלק הקדמי ואם יוכלו אף יהיה נסיון לשחקן נוסף.

 

הדברים כמובן נתונים לנושא הכלכלי כאשר הסרבי, בושקו יאנקוביץ' שנמצא בישראל כבר עבר בדיקות אך פערים בין הצדדים גרמו לפיצוץ המו"מ ולא ניתנים לגישור ככל הנראה.

 

 

בסביבתו של הסרבי העידו: "הוא התרשם מהארץ ורוצה לשחק כאן. בושקו האמין שישחק כאן שנתיים וימריא לעשות כסף בסין או במפרץ". הפערים כאמור בלתי אפשריים לגישור, לפחות כרגע והסרבי כבר המריא חזרה לארצו במטרה למצוא מועדון אחר. "שחקן שמגיע מכל כך הרבה שנים באיטליה, לא יתקשה למצוא קבוצה", הוסיפו בסביבתו. "הוא הסכים להתגמש ב-50 אחוז בשכרו כדי לשחק כאן, אבל לא מעבר לכך", סיכמו.

 


יאנקוביץ' בביקור בארץ, היה מוכן להתפשר (פרטי)

 

כעת שמו של דולי מנגה האנגולי שוב בתמונה. החלוץ כאמור כבר נבחן במדי המועדון ושותף במשחק הדרבי בגביע הטוטו. למרות שלא הרשים במיוחד, האדומים עשויים להסתפק בו. המאמן ביקש את סוף השבוע לחשיבה חדשה בנושא המקצועי ואמור לשוחח עם הבעלים אמיר כבירי.

הרצון של האדומים הוא למצוא מועדונים לדודו ביטון, ישראל זגורי וקלאודיו בומבה שלא בתכניות. הרומני אגב הרשים במדי נבחרת רומניה הצעירה ואף כבש בסוף השבוע ובמועדון מקווים כי זה יסייע למכירתו, מהלך שייצור חיסכון של 250 אלף יורו.


מנגה, ילבש אדום? (עדי אבישי)

 

בתוך כך, בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב הוציא צו עיקול זמני על הכספים המגיעים לאדומים מהטוטו, בשל תביעה של שוער הקבוצה לשעבר דני עמוס. התביעה מתייחסת לתביעתו של עמוס נגד הקבוצה בדבר הלנת שכרו. המוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל פסק בעבר לטובתו של השוער, אך בית הדין לעבודה ביטל את ההחלטה לאחר שקבע שלהתאחדות לא היתה סמכות לדון בפניה.

 


עמוס. ממתין להחלטת בית הדין (דני מרון)

 

בתוך כך, אסף וולף, יו"ר עמותת האדומים, הודיע על התפטרותו: :הגשתי בסוף השבוע את התפטרותי לוועד המנהל לאחר למעלה משנה של עבודה קשה. נכנסתי לתפקיד כשאני מודע לאתגרים העומדים בפני העמותה ונכון להתמודד עימם. אני חושב שהועד המנהל עשה במהלך השנה הזאת דברים גדולים: אישור ניהול תקין מרשם העמותות, שיפור דרמטי בניהול הפיננסי והתפעולי של העמותה, הכפלת מספר חברי העמותה, פעילות חברתית שזיכתה אותנו בפרס מהנשיא ומנהלת הליגות וכמובן אשרור זכות הוטו של האוהדים בנושא האצטדיון"

 

"למרות זאת, גיליתי כי השפעת העמותה על המועדון ודרכו לא הצליחה לגעת בנקודות הליבה החשובות וכיום אין לעמותה שום שליטה על הנעשה במועדון", המשיך וולף. "לתפיסתי, תפקידה המרכזי של העמותה הוא כפול – גם להיות חלק אמיתי בחיי המועדון על ידי גיוסי כספים ומתנדבים, וגם כשומרת על המועדון והאינטרסים של האוהדים בתוכו. איני יכול להמשיך בתפקידי כאשר אני מרגיש שהעמותה לא מסוגלת היום – מסיבות שונות – לממש תפקידים אלו. התפטרותי תיכנס לתוקף עם סיום החודש אלא אם הועד המנהל של העמותה יבחר אחרת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי