פרדראג ראיקוביץ' בדרך לגלאטסראי או בשיקטאש

ראיקוביץ'. סכום של 6-7 מיליון יורו לא יהווה בעייה
ראיקוביץ'. סכום של 6-7 מיליון יורו לא יהווה בעייה | צילום: דני מרון

באתר בליץ הוסיפו כי טרבזונספור מטורקיה, מעוניינת בסטויקוביץ'

(גודל טקסט)

כתב העיתון בליץ' סיפר בשיחה עם ספורט1 כי בסרביה בטוחים שפרדראג ראיקוביץ', שוער מכבי תל אביב, וגם ולאדימיר סטויקוביץ', שוער מכבי חיפה, ישחקו בעונה הבאה בקבוצות גדולות בטורקיה. מדיווחים שהגיעו לסרביה עולה שהאלופה בשיקטאש וגלאטסראיי הביעו עניין בראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב, בעוד טרבזונספור סימנה את סטויקוביץ'.

בבשיקטאש, שתשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות, רוצים את ראיקוביץ' כשוער שני, אך עם זאת הסרבי הצעיר יוכל לאיים על השוער הראשון זנדין טולג'ה בן 30 ולשמש כשוער ראשון ברוטציה.  גלאטסראיי, שחוותה עונה גרועה וסיימה שישית, מחפשת שוער ראשון במקומו של האורוגוואי נסטור מוסלרה. בסרביה מעריכים ששתי הקבוצות רוצות את ראיקוביץ' כהשקעה לטווח ארוך וסכום של 6-7 מיליון יורו לא יהווה בעייה עבור שני המועדונים העשירים.

לגבי סטויקוביץ', שכבר קיבל הנחייה ממכבי חיפה למצוא לעצמו קבוצה לעונה הקרובה, מעוניינת כאמור טרבזונספור, שסיימה במקום ה-12 בליגה, ותנסה להסתער מחדש על הצמרת הגבוהה.

"האוהדים אהבו אותי מאוד, התוצאות היו פחות טובות", אמר שוערה של מכבי חיפה בראיון לבליץ', "אני מעוניין לסיים את הקריירה בפרטיזן בלגרד (מועדון האם שלו) אבל לפני כן לחוות עוד ליגה אחת".

סטויקוביץ'. מצא קבוצה בטורקיה? (ערן לוף)

הסוכנת של סטויקוביץ', ויקי ועקנין, בתגובה: "לא יודעת שום דבר על הצעה כזאת מטרבזון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי