פשוט מקסים: פלקושצ'נקו יהיה חתום על הישארות?

מוכשר
מוכשר |

הקשר סוחף את הפועל חיפה והסוכן מצהיר: "כשתגיע הצעה נכונה הוא ילך"

(גודל טקסט)

מקסים פלקושצ'נקו משגע את ליגת העל. הקשר התזזיתי של הפועל חיפה סחט את הדוושה בשני המשחקים האחרונים ובעיני רבים הוא האחראי להתאוששות של הקבוצה של יואב כץ. מספר אנשי מקצוע דיברו עם ספורט1 וניסו להסביר את התופעה המרעננת.

 

"הוא אמנם נמצא רק בתחילת הדרך, אבל הוא עושה דברים יפים מאוד והוא בכיוון הנכון", סבור מאמן נבחרת הנוער אלי אוחנה. "אני לא יודע למה הוא לא פרץ קודם, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. הוא שחקן מוכשר עם בעיטה טובה, יכולת טכנית גבוהה ואולי קצת חסרה לו מהירות. אני מקווה רק שייתנו לו לשחק כי הוא צריך המשכיות. ברגע שנותנים לשחקן צעיר לשחק משחק אחד או שניים, ואז לא נותנים לו חמישה שישה משחקים, קשה לו להתפתח".

 

 

"אם המאמנים בארץ לא היו פחדנים, היינו רואים את מקסים מככב פה כבר לפני שנתיים, אבל הפחד פה אוכל את המאמנים. למעט אלי כהן שהימר עליו, כל שאר המאמנים שאימנו את הפועל חיפה בשנתיים האחרונות הפסידו שחקן מצוין", בטוח לחלוטין סוכנו שחר גרינברג. "הוא היה דומיננטי בנבחרת הנוער ובמחלקות הנוער של הפועל חיפה, וכמעט שכבר התייאשנו אבל זה סוף סוף קרה. מקסים הצטיין באימונים אבל פשוט לא האמינו בו".

 

מוכשר מגיל צעיר (ערן לוף)

 

"מקסים הוא שחקן מוכשר מאוד שעבד קשה מגיל צעיר, ועכשיו מתחיל לקטוף את הפירות", מספר מי שגידל את פלקושצ'נקו, רם בן מיכאל, מאמן הנוער של הפועל חיפה. "חשוב שיהיה לזה המשכיות. אם הבוגרים יישארו בליגה זה בטוח יכול להועיל לקריירה שלו, כי הוא יכול להיות מאלה שחתומים על ההישרדות".

 

שייך לרמות הגבוהות

עד לאיפה העילוי יכול להגיע? אוחנה סבור שהוא יכול לשחק בכל קבוצה: "אבל לא נראה לי שהפועל חיפה, אחרי שני המשחקים האחרונים, ימהרו לשחרר אותו. הבעיה היא שאם הוא ייתן כמה משחקים לא טובים עלולים להפסיק להאמין בו, כי יש לו המון כדורגל, הוא כשרון יוצא מהכלל".

 

כץ לא ימהר לשחרר אותו. אוחנה (gettyimages)

 

גרינברג בטוח: "ברור שהוא בדרך למקום אחר. כשתבוא הצעה טובה ונחליט שמקסים מוכן לאתגר הבא הוא יילך. כרגע אנחנו לא חושבים על זה, אבל זה הכיוון שלו".

 

בן מיכאל מסכם: "הוא שייך לרמות הכי גבוהות והוא גם יגיע לשם. תמיד אמרתי לו שהוא שייך לשפיץ העליון. עשינו כל הזמן משחקי אימון מול הקבוצה הבוגרת, הוא ראה בזה הזדמנות גדולה לפרוץ והנה זה סוף סוף קורה לו. עם הכישרון הנדיר שיש לו אני לא חושב שמישהו יוכל לעצור אותו".

 

זה רק עניין של זמן עד שהוא יעזוב? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי