צהוב מול בית"ר ימנע מגארסיה לשחק בחצי הגמר

גארסיה
גארסיה |

הבלם יצטרך להיות זהיר: "יש לו מספיק ניסיון". עומרי בן הרוש בכוננות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה אימון לקראת המפגש המסקרן (שני, 20:55) נגד בית"ר ירושלים וזאת אחרי שנודע כי הבלם טל בן חיים לא צפוי לשוב העונה.

 

הבלם קרלוס גארסיה שספג כבר ארבעה צהובים העונה ימשיך במרכז ההגנה לצידו של איתן טיבי אך לא זכה להוראות מיוחדות מפטר בוס בכדי להימנע מצהוב שיגרום לו להיעדר בחצי גמר הגביע נגד בני סכנין.

 

 

"אי אפשר להגביל בלם במשחקו וכל טעות של הספרדי תתפרש לכאורה כניסיון למנוע כרטיס צהוב. יש עדיין עונה ארוכה וכרטיס צהוב הוא שם המשחק כי גארסיה מספיק בוגר ומנוסה לקבוע את ההתנהלות שלו ולא לשחק תחת לחץ", סיפרו בקבוצה.

 

כזכור, לפני מספר שבועות ספג חלוץ מכבי תל אביב, טל בן חיים כרטיס צהוב חמישי שמנע ממנו לשחק נגד הפועל באר שבע. במכבי תל אביב והשחקן עצמו היו מודעים לעובדה שהוא גורר ארבעה כרטיסים צהובים והביקורות על השחקן ובעיקר על המאמן פטר בוס בכך שלא נמנע הצהוב החמישי היו גדולות. אם גרסיה אכן יספוג כרטיס צהוב מי שיחליף אותו הוא עומרי בן הרוש.  

 


דסה , ישוב ל-11 (ערן לוף)

 

הבלם טל בן חיים אמור לעבור בדיקה נוספת שתקבע אם ישוב למגרשים וזאת אחרי שה-MRI שעבר קבע כי הפגיעה ברצועה הצידית בברך לא תאפשר לו לשוב העונה.

 

הקשר נוסא איגיבור ממשיך בשיקום הקרסול וכמו אבי ריקן הפצוע בשריר הירך האחורי השניים לא יעמדו לרשותו של המאמן נגד בית"ר ירושלים.

 

להרכב ישוב אלי דסה על חשבונו של יובל שפונגין ולפי התרגול ישחק האריס מדוניאנין לצדו של גל אלברמן ובקו הקדמי ישחקו דור מיכה, ערן זהבי, אורלנדו סה וטל בן חיים.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי