צפו: 2:2 מטורף בין בית"ר ירושלים לקריית שמונה

שחקני ביתר. יצליחו להתאושש?
שחקני ביתר. יצליחו להתאושש? |

אבוחצירה קבע 1:1, לידור כהן השלים מהפך (92), אך ברוסו הדהים (94)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים חיפשה ניצחון ראשון העונה בישראל, אך היא תזדקק לחכות לפחות מחזור נוסף לאחר שסיימה ב-2:2 מטורף מול קרית שמונה, במשחק בו נכבשו שלושה שערים בתוספת הזמן.

 

רן בן שמעון יצטרך להרים את שחקניו לאחר שהצליחו לחזור מפיגור בתוספת הזמן ליתרון, אך איבדו אותו ממש לקראת הסיום בשער גבולי, שכנראה הגיע מעמדת נבדל. עם זאת, הוא יכול להיות מרוצה מהאופי שהפגינו שחקניו לקראת הסיום ולא נכנעו עד לרגע האחרון.

 

 

בית"ר שלטה מהרגע הראשון, אך התקשתה להגיע למצבים ליד שערו של איתמר ניצן. עם זאת, מי שעלתה ראשונה על הלוח היתה דווקא קרית שמונה, לאחר שער עצמי של טל בנש ממש לפני השריקה להפסקה.

 

שחקני בית"ר. יצליחו להתאושש מרכבת ההרים הרגשית? (דני מרון)

 

המארחים השתלטו על המשחק בחצי השני, הגיעו להרבה מאוד מצבים אך התקשו למצוא את הרשת, אפילו מהנקודה הלבנה. עם זאת הם המשיכו ללחוץ על שער היריבה וזה השתלם בסיום כאשר שמעון אבוחצירא הצליח לכבוש שער ראשון אחרי שנה וחצי (90).

 

נגמר? לא ממש. בן שמעון דחף את שחקניו להמשיך ולתקוף ושתי דקות מאוחר יותר לידור כן ניצל יציאה לא טובה של ניצן כדי לכבוש את שער היתרון. קרית שמונה לא נשברה ובזכות כדור חופשי הצליחה, ספק מעמדת נבדל, למצוא את הרשת בשער שסיים משחק שייזכר עוד זמן רב.

 

הרכבים

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן; טל בנש (איתי שכטר/ 58), טל כחילה, חסוס רואדה, מרסל הייסטר; קלאודמיר, דוד קלטינס, דן אייבינדר, עידן ורד, יוהאן אודל (יעקב בריהון/ 67); שמעון אבוחצירה.

 

קרית שמונה: איתמר ניצן; אמיר נסאר, קסיו פרננדס, אייטור פריירה (הורחק/ 60), יוגב הזוהרוי אורן ביטון; רפאל, דידייה ברוסו; עידו דוידוב; מאוריסיו קורדיירו (דין מימוני/ 66), אחמד עאבד (שלומי אזולאי/ 75).

 

מהלך המשחק

דקה 20

איום ראשון על השער. עאבד קיבל כדור במרכז המגרש, פרץ במרכז ובעט מ-20 מטר, אך הכדור היה חלש ויצא לחוץ.

דקה 44

קרית שמונה עלתה ליתרון 0:1: התקפה נדירה של הצפוניים מגיעה לביטון ששולח כדור רוחב לרחבה, בנש ניסה להרחיק אךדחק את הכדור לשערו.



בנש מתוסכל, שחקני קרית שמונה חוגגים (דני מרון)

דקה 52

המהלך הגדול של המשחק. עאבד הכשיל את אודל והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. קלאודמיר ניגש לבעוט ושלח את הכדור למשקוף, הריבאונד הגיע להייסטר שמ-35 מטר בעט מהאוויר כדור שפגע רק בחיבורי הקורות.


קלאודמיר. שלח את הכדור לקורה (דני מרון)

דקה 60

קרית שמונה נותרת בעשרה שחקנים אחרי שאייטור הכשיל את אבוחצירה וראה את הכרטיס האדום מכיוון שהיה השחקן האחרון בדרך לשער.


אייטור. השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים (דני מרון)

דקה 62

רואדה לקח את הכדור החופשי ושלח כדור מדויק לפינה הקרובה מ-18 מטר, אך ניצן זינק טוב והדף.

דקה 72

בריהון שלח כדור טוב לרחבה, אבוחצירה  הגיע ראשון ובעט בנגיעה אחת, אך ניצן היה במקום והדף.

דקה 80

זה מתקרב. הייסטר פרץ לרחבה, ביצע דאבל-פס עם שכטר ובעט לשער, אך הכדור חלף ליד הקורה הרחוקה ויצא לחוץ.


הייסטר. היה קרוב (דני מרון)

דקה 90

בית"ר משווה ל-1:1: זה הגיע. ניצן יצא גרוע, כחילה ניסה לכבוש בנגיחה, אך פרננדס עצר מהקו. אבוחצירה הגיע ראשון לריבאונד וכבש שער מוצדק.



אבוחצירה. שער ראשון אחרי שנה וחצי (דני מרון)

דקה 90+2

בית"ר עלתה ליתרון 1:2: לידור כהן פרץ משמאל, חדר לרחבה וניצל יצאה רעה של ניצן כדי לכבוש את השני.


לידור כהן. ניצל טעות של השוער (דני מרון)

דקה 90+4

קרית שמונה משווה ל-2:2: כדור חופשי לאורחת, מגיע אל אזולאי למרות שהוא ועוד שלושה שחקנים היו בנבדל. החלוץ בועט, קליימן הודף אך ברוסו הגיע ראשון לריבאונד וגלגל פנימה.


ברוסו. היה נבדל? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי