קאצ'ובה מבוקש בבית"ר, מעדיף לעבור לבלגיה

קאצ'ובה בטדי. בעונה הבאה ילבש צהוב שחור?
קאצ'ובה בטדי. בעונה הבאה ילבש צהוב שחור? |

סכנין תפתח במו"מ עם אזולאי ומוגרבי. אלי טביב יפנה לברזילאי שסיים חוזה?

(גודל טקסט)

בני סכנין החלה בהכנות לעונה הבאה, וכבר ביממה הקרובה תיפגש הנהלת המועדון עם המאמן יוסי אבוקסיס כדי להאיץ את נושא חיזוק הקבוצה ולפתוח במו"מ לצירוף שחקנים.

 

אבוקסיס צפוי להמשיך במועדון עונה נוספת לאחר שהגיע לסכנין במהלך העונה כשעוד הייתה במאבקי התחתית, אך הוליך אותה עד למקום החמישי לצד מסע מצוין גם בגביע המדינה שהסתיים עם הדחה בחצי הגמר. "אחרי עונה כל כך יפה ומעניינת, המטרה שלנו לסיים במקום מכובד גם בעונה הבאה", אמר דובר הקבוצה מונדר חלאיילה לספורט1.

 

 

הקבוצה צפויה לצאת למחנה אימונים במהלך חודש יולי, ככל הנראה בין התאריכים 10.7-20.7, כאשר היעד טרם נבחר ויהיה ככל הנראה פולין או בעיר אנטליה שבטורקיה.

 

לקראת חלון ההעברות, אחרי שהבלם אברהם פאס והשוער רן קדוש האריכו את חוזיהם והחלוץ וויאם עמאשה שוחרר וחתם ברעננה, הקבוצה מתכוננת לעשות את מירב המאמצים כדי להשאיר את שחקני הבית, מלבד ממוחמד זובידאת וחמד גנאים שצפויים לעזוב בעקבות הדקות המועטות שקיבלו העונה.

 

המועדון החליט להגיב על התעניינותה של עירוני קריית שמונה בפיראס מוגרבי ושלומי אזולאי ומסר: "אנחנו בקשר מצוין איתם ומתכוונים לשבת בקרוב עם השחקנים כדי להאריך את החוזה שלהם", הבהיר הדובר חלאיילה. גם המגן עלי עותמאן, שעשה עונה מדהימה, צפוי להאריך את חוזהו ולזכות לשדרוג ניכר בשכרו.

 

מוגרבי אחרי שערו האחרון. בסכנין לא יוותרו על שירותיו (דני מרון)

 

יובל אבידור, וונדרסון סילבה ואיהאב שאמי צפויים להמשיך במועדון לאחר שיסכמו את כל תנאיהם בימים הקרובים. החלוץ מוחמד בדארנה שסיים את תקופת ההשאלה במדי הפועל עפולה מהלאומית חוזר לקבוצה, וכמו אמיר ח'לאיילה הוא צפוי לקבל הזדמנות בקבוצה הבוגרת.

 

בנוגע לקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, אולי המלפפון הלוהט ביותר של הקיץ, הוא צפוי לעזוב ובכספי מכירתו מתוכננים להגיע שני שחקנים חדשים, אולם דברים יתבהרו לאחר הפגישה בין ההנהלה למאמן.

 

ברזילאי אחר של הקבוצה, דייגו קאצ'ובה שסיים את תקופתו בסכנין והפך להיות שחקן חופשי, מבוקש על ידי בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא ומחזיק בנוסף מהצעות מבלגיה, כאשר נכון לשעה זו העדפתו היא לעבור לאירופה.

 

אזולאי. לא יהיה פשוט לשמור על הכוכבים (אסף קליגר)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי