קורהוט נחת בישראל, יחתום עוד היום בהפועל באר שבע

|

מגן נבחרת הונגריה יחליף את דוידזאדה שעזב. ז'אורז'יניו יצטרף בחודש ינואר?

(גודל טקסט)

שחקנה הזר החדש של הפועל באר שבע כבר כאן. מיחאי קורהוט, מגנה השמאלי של נבחרת הונגריה, נחת בישראל כדי להצטרף רשמית לאלופה הישראלית. קורהוט יעבור בדיקות רפואיות במהלך יום שני ולאחר מכן יחתום על חוזה לשלוש שנים בבירת הנגב.

קורהוט בן ה-27, שישמש כמחליפו של אופיר דוידזאדה שעזב לבלגיה, עלה לבוגרים של דברצן בשנת 2008 ורשם במדיה 149 הופעות. המגן שיחק בנוסף חמישה משחקים במדי נבחרת הונגריה, היה בסגל שלה ליורו והעפיל ביחד איתה לשלב שמינית הגמר בו הובסה 4:0 על ידי בלגיה.

כמו שזה נראה, קורהוט לא יהיה הרכש האחרון של האדומים בחלון ההעברות הנוכחי וישנם מאמצים לאתר שחקן התקפה ישראלי שיעבה את הרוטציה בחלק הקדמי.

שהר. מחפשים לו חבר להתקפה? (עדי אבישי)

בבאר שבע דוחים כרגע את הדיבורים על שחרור אפשרי של מוחמד גאדיר שהגיע בקול תרועה רמה ועד כה לא סיפק את הסחורה. במועדון הבינו במהלך השבועיים האחרונים שעל אף שחשבו שהסגל ארוך הוא עדיין לא יספיק על מנת לשלב התמודדות בליגה האירופית ובליגה המקומית מה שסתם את הגולל אחרי אפשרות שהחלוץ ישוחרר. בכל מקרה שכרו הגבוה של החלוץ שמוערך בכ-350 אלף דולר היה מקשה מאוד על מציאת קבוצה. 

כמו כן, במועדון מקווים כי כוכב בני סכנין, הברזילאי ז'אורז'יניו לא יסגור במועדון אחר במהלך הימים שנותרו עד ה-14 בספטמבר (תום מועד חלון ההעברות בישראל) ובכך בינואר יפנו אליו על מנת לסגור איתו לקראת העונה הבאה. מקרה דומה עשתה העונה עם יובל שבתאי שסגר עוד בינואר שעבר והצטרף הקיץ מהפועל רעננה.


הובאן, עונה אחרונה בנגב? (עדי אבישי)

במידה ויגיע ז'אורז'יניו הוא עשוי לעשות זאת על חשבונו של אובידיו חובאן שחתם בקיץ על חוזה לעונה נוספת. בבאר שבע מעריכים את הרומני בן ה-33 אך מבינים כי בעונה הבאה יהיה כבר מבוגר ולא בטוח שיספיק למסגרות האירופיות בהן תשתתף הקבוצה.

בעניין אחר, בב"ש הופתעו מהנוכחות הדלה של שחקני האלופה בסגל הנבחרת לקראת צמד המשחקים הקרוב במוקדמות מונדיאל 2018, כאשר רק בן ביטון, דודו גורש ושיר צדק הצליחו להיכנס לסגל של אלישע לוי. למרות זאת הם מבינים שהפציעות של אליניב ברדה ומאור מליקסון מנעו מהם לקבל זימון למשחק הקרוב מול איטליה.


יביאו חיזוק מתאים? (ערן לוף)

דן ביטון הצעיר שקיבל אמש דקות מבכר נראה טוב, כאשר יש לא מעט קבוצות המעוניינות לקלוט אותו. הקשר המוכשר מעדיף כרגע להילחם על מקומו בסגל של האלופה.

בצוות המקצועי של באר שבע ינצלו את הפגרה על מנת לתת מנוחה לשחקנים לאחר הפתיחה האינטנסיבית של העונה, במסגרות המקומיות ובאירופה כאשר כל השחקנים שנפצעו לאחרונה כמו ג'ון אוגו, מיגל ויטור, מאור מליקסון אליניב ברדה ואף מוחמד גדיר שסחב פציעה עוד מטרום העונה, יזכו לטיפול מסיבי בתקווה שכולם יהיו כשירים כבר למשחק הקרוב מול בני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי