קח אותי קרלסן: החיפוש אחר מאמן עלה שלב

קרלסן
קרלסן | צילום: ערן לוף

מנג'ר מכבי חיפה נפגש עם מועמד נוסף. גבר הסיכוי שרועי קהת יצטרף

(גודל טקסט)

החיפוש אחר מאמן למכבי חיפה עלה שלב. תור כריסטיאן-קרלסן, המנהל הספורטיבי של הירוקים, הגיע ללונדון וכבר נפגש עם אחד המועמדים להוביל את הקבוצה. היום צפוי הנורבגי לשבת עם מועמד או שניים נוספים כשהרצון שלו הוא לסיים את סבב הראיונות עד חמישי.

חמישה מאמנים נמצאים כרגע על הפרק מבחינתו של כריסטיאן-קרלסן. ארבעה מהם פנויים, בעוד שהחמישי יכול להשתחרר מהמחויבות בעבודתו הנוכחית. גורם המקורב למהלך סיפר: "כל המאמנים הם בעלי שם ומוכרים בכדורגל האירופי. השמות כרגע לא חשובים, מה שמעניין זה את מי קרלסן יבחר לתפקיד".

מלבד המשימה להכיר את הקבוצה במהרה, המאמן שייבחר על ידי המנג'ר הנורבגי ינסה בתחילת דרכו גם לחזק את הסגל, בשיתוף כמובן עם כריסטיאן-קרלסן. מי שסיכוייו להצטרף לירוקים גברו, זהו רועי קהת. קשר אוסטריה וינה נפגש בתחילת השבוע עם ראשי המועדון והביע נכונות לחזור לישראל. תג מחירו עומד על מיליון יורו, סכום שיעקב שחר לא צפוי להתקשות לשלמו.

קהת, גברו הסיכויים שיחזור לישראל (אודי ציטיאט)

כמו כן, במכבי חיפה מחפשים להתחזק בעמדות המגן השמאלי והקשר ההתקפי. לאחר שניקיטה רוקאביציה קיבל מעמד כתושב ארעי, לחיפה יש מקום לזר אחד נוסף בסגל. הירוקים אף מקווים לצרף שני זרים חדשים, אבל זה יקרה רק אם יצליחו למכור את ולדימיר סטויקוביץ'.

במועדון עדיין ממתינים להחלטה של מכבי תל אביב בנושא שלומי אזולאי, אבל אופטימיים לגבי האפשרות שינחת בכרמל, כאשר הסכום שיעבור לצהובים יעמוד על כ-525 אלף יורו. כזכור, הקשר כבר סיכם את תנאיו במכבי חיפה.


מי יאמן את הקבוצה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי