קיארטנסון יחתום ל-3 שנים במכבי ת"א, ירוויח 800 אלף יורו לעונה

קיארטנסון
קיארטנסון |

החלוץ האיסלנדי, מלך שערי הליגה השבדית, סגר. שכרו עשוי לצמוח עם מענקים ל-1.3 מיליון יורו. שוער פלאמנגו הגיע בהשאלה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מצאה את החלוץ החדש שלה. החלוץ האיסלנדי של מאלמו וידאר קיארטנסון נחת בישראל והשלים את המשא ומתן בדרך לחתימה על חוזה עם סגנית האלופה.

קיארטנסון כבר סיכם את תנאיו ויחתום לשלוש השנים הקרובות במכבי תל אביב. הוא צפוי להרוויח שכר בסך 800 אלף יורו לעונה וכן מחזיק בסעיף המבטיח לו 200 אלף יורו כמענק אליפות ובונוסים נוספים, כך שהוא עשוי להשתכר כ-1.3 מיליון יורו בשנה. 

החלוץ האיסלנדי אמור להירשם לשלב הבתים של הליגה האירופית, צעד שצריך להיות מבוצע עד יום רביעי. במועדון ינסו להביא מגן זר עוד לפני סגירת חלון ההעברות, כאשר גם הוא צריך להירשם למפעל האירופאי עוד לפני המפגש הראשון עם זניט.

במכבי ת"א סרבו להתייחס לכך, אולם לאתר ספורט1 נודע שהשחקן כבר ערך סיור היכרות בתל אביב עם המנג'ר ההולנדי ג'ורדי קרויף. לטענת אותו דיווח, גם סוכנו של השחקן אישר את הימצאותו של קיארטנסון בישראל לצורך ניהול מו"מ. בתקשורת האיסלנדית נכתב אף כי גובה ההצעה עבור החלוץ הינה 3.5 מיליון יורו.

החלוץ בן ה-26 הגיע למאלמו רק בינואר האחרון ועד כה הבקיע 14 שערים ב-20 משחקים, מאזן שמציב אותו בשלב זה ככובש המצטיין בליגה השבדית. ביום שני הקרוב הוא יהיה חלק מסגל נבחרת איסלנד למשחק מוקדמות המונדיאל מול אוקראינה.

קיארטנסון. הגיע כדי לחתום וימשיך למשחק הנבחרת? (מאלמו)

לפני מעברו לשבדיה כבר היה קיארטנסון בליגה הסינית ושיחק בקבוצת ג'יאנגסו סיינטי וב-2014 היה הכובש המצטיין בנורבגיה הודות ל-25 שערים ב-29 משחקים בוואלרנגה. כאשר יחתום, האיסלנדי צפוי להחליף את הפורטוגלי אורלנדו סה שהגיע בחלון ההעברות באמצע העונה שעברה ולא צפוי להמשיך במכבי ת"א מאחר שלא התאקלם.

בינתיים, מכבי תל אביב צירפה את השוער דניאל מילר (21) מפלאמנגו במסגרת עסקת השאלה לעונה. "מועדון פלאמנגו מאחל לספורטאי הצלחה באתגר החדש", נכתב בהודעה רשמית מטעם מועדון הפאר הברזילאי. 

,

Daniel, goleiro revelado no Mengão, é emprestado ao Maccabi Tel-Aviv (ISR) https://t.co/WDuMdLBm6Q

— Flamengo (@Flamengo) August 29, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי