קליימן: להביע דעה כן, אבל פריצה למגרש?

|

שוער בית"ר דיבר על התקרית מהאימון וטען: "לא מתחבאים מאחורי בן שמעון"

(גודל טקסט)

המצב בבית"ר ירושלים מאוד לא פשוט. אחרי קמפיין אירופי מוצלח, הגיעה יכולת חלשה בליגה ששמה את המשך דרכו של רן בן שמעון על הקווים בסכנה. מחר (שבת) הירושלמים יארחו את הפועל רעננה (20:00, ספורטHD1) וינסו לצאת לדרך חדשה.

בראיון לרדיו ירושלים דיבר בוריס קליימן דיבר על הימים הקשים בבית וגן. על פיצוץ האימון הבוקר על ידי עשרות אוהדים בבוקר אמר: "הקהל מרגיש את מה שאנחנו מרגישים. אני חושב שהוא יכול להביע דעה, אבל להיכנס למגרש זה פוגע בשחקנים. אני מבין מאיפה זה בא".

שוער בית"ר נשאל בנוסף האם השחקנים מתחבאים מאחורי בן שמעון, שסופג את רוב הביקורות: "חדר ההלבשה שלנו בריא. יש לנו תלכיד מעולה, ואנחנו לא מתחבאים מאחוריו. יש לנו הרבה אשמה במה שקורה, אבל התחלנו את העונה טוב ונכנסו לרצף של תוצאות מאכזבות".

"אנחנו צריכים להיות יותר חדים. פתחנו טוב, הציפיות עלו וכך גם האכזבות מהתוצאות האחרונות", הסביר קליימן. "בית"ר זה מועדון ענק ויש שחקנים שמושפעים מזה ונכנסים ללחץ. כשנחבר שני נצחונות, הכל יפתח. גם בשנה שעברה פתחנו לא טוב ונכנסנו לעניינים".

על החלל שהשאירו מאחוריהם השחקנים שעזבו: "הגיעו שחקנים לא פחות טובים מניקיטה רוקביציה ועומר אצילי. לא סתם הקבוצה הגיעה כל כך רחוק באירופה. בהגנה ובקישור יש שחקנים חדשים ומצויינים. למרות ששיחקנו המון ביחד, החיבור הוא קצת יותר איטי. ברגע שזה ישתפר, היריבות לא יגיעו למצבים מולי, מצדי לא לעשות כלום כל המשחק".


בן שמעון. השחקנים מחבאים מאחוריו? (דני מרון)

על הטעות הגדולה שלו ב-2:2 מול בני יהודה שהובילה לשער המצמק של אלמוג בוזגלו: "שחקן תמיד מקבל החלטות במאיית שניה, הפעם ההחלטה שקיבלתי לא הייתה נכונה. לומדים מזה וממשיכים הלאה".

"אני מאמין בקבוצה, אנחנו מאוד משתדלים באימונים. הצוות עושה עבודה מדהימה, את כל מה שצריך. יש אימונים ברמה גבוהה מאוד", סיכם קליימן. "נכנסו לרצף תוצאות רעות, נמלא את האיצטדיון מול הקבוצות הבאות נחבר ניצחונות ונצא לדרך חדשה".


בוזגלו חוגג מול קליימן: "לומדים וממשיכים הלאה" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי