קפילוטו חתם בהפועל חיפה: "מודה לכץ ולטביב"

| צילום: האתר הרשמי של הפועל חיפה

חילוקי דעות בין הצוות המקצועי לכץ בנוגע לרואש. המו"מ עם עמוס תקוע

(גודל טקסט)

אחרי שבמשך תקופה שרר חוסר ודאות בנוגע לעתידו, הבלם ניסו קפילוטו הצטרף רשמית להפועל חיפה לאחר שקיבל את השחרור מבית"ר ירושלים.

 

"אני שמח ונרגש לקראת האתגר החדש בהפועל חיפה", אמר קפילוטו לאחר חתימתו. "אני מקווה לעזור לקבוצה לעשות עונה מוצלחת. אני מודה לבעלים יואב כץ ולצוות המקצועי על האמון בי ולבעלים של בית"ר אלי טביב על שיתוף הפעולה"

 

 

שחקן נוסף בו מעוניינים האדומים הוא דני עמוס, אולם נראה שנכון לעכשיו הוא לא ממהר לחתום במועדון ובכרמל כבר מכינים אופציות חלופיות בדמותם של ניב אנטמן או שוער זר. המגעים עם עמוס נמשכים, כמו גם עם מוחמד כליבאת עמו מתנהל מו"מ.

 

לא ממהר לחתום. עמוס (דני מרון)

 

נושא הישארותו של אושרי רואש יוכרע עד תחילת האימונים, כאשר הצוות המקצועי לא מעוניין בשירותיו של הבלם הוותיק בניגוד ליואב כץ, שמאוד רוצה לראות את רואש נשאר. אחת הטענות של הצוות המקצועי היא שהישארותו של רואש תפגע בקידום הצפוי של אופק פישלר, שאמור להיות הבלם השלישי.

 

בסביבתו של זארקו קוראץ' טוענים כי החלוץ יתייצב לתחילת האימונים כמו גם דימטרי באגה, אלא אם ימצאו קבוצה עד התאריך המיועד. ברונו פיניירו עבר ניתוח בקרסול, והמגן הימני דור מלול יעבור ניתוח בקע. השניים יהיו כשירים למחנה האימונים, אך לא לפתיחת האימונים ב-3 ביולי. מחנה האימונים באירופה בין ה-19 ל-26 בברשיה שבאיטליה, במקום בו קיימה הקבוצה את המחנה גם בעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי