קרויף ייפרד ממכבי ת"א, ואן לייבן אמור להחליפו

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | צילום: ערן לוף

המנג'ר צפוי להיפרד, קרלוס גארסיה סגר באלאניאספור מטורקיה וגם איגייבור יעזוב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול גוריצה, שיערך בחמישי בנתניה, אבל כבר חושבת על שחקני חיזוק ושינויים בסגל לקראת המשך משחקי הקבוצה באירופה ובעיקר סביב עזיבתו של ערן זהבי. אבל זה רק ספיח למהלך הגדול שבדרך.

מקורבים למכבי תל אביב טוענים כי ג'ורדי קרויף אמור לעזוב את המועדון ב-1 באוגוסט או ב-1 בספטמבר ומי שאמור בשלב זה להחליפו כמנהל הספורטיבי הוא ההולנדי פטריק ואן לייבן, שמונה לפני כשבוע לאחראי על הנוער ולעוזרו של קרויף. 

אותו גורם הוסיף: "ואן לייבן היה כאן לפני יותר מחודשיים במשך כחמישה שבועות, עקב אחרי מחלקת הנוער והקבוצה הבוגרת ולמד אותה היטב. הוא עכשיו יעבור את החפיפה מול ג'ורדי. אם הבעלים מיץ' גולדהאר יחליט שלא להביא אדם אחר, ואן לייבן הוא המועמד המועדף להחליף את המנג'ר. שחקני הקבוצה מודעים למהלך העתידי".


ואן לייבן, המנג'ר המיועד (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף והמאמן שוטה ארבלדזה שוחחו כבר במהלך מחנה האימונים באוסטריה עם הבלם הספרדי קרלוס גארסיה והקשר הניגרי נוסא איגייבור. השניים אמורים לעזוב, כשלשניהם חוזה המשך לעונה נוספת. 

קרלוס גארסיה יקבל פיצוי בסך 4 חודשי משכורת ויחתום בקבוצת אלאניאספור מהליגה הטורקית. כבר הודיע למקורביו כי בגלל עזיבת ג'ורדי קרויף הוא מממש את האופציה, כפי שכבר פורסם באתר ספורט1. איגייבור אמור לעבור לקבוצה אחרת באירופה או בישראל. על פי גורמים בקבוצה, הכוונה היא להנחית שני שחקנים זרים בעלות גבוהה ביותר, איתם מתנהל משא ומתן שמוגדר ככמעט סופי. 


קרלוס גארסיה, בדרך לטורקיה (אודי ציטיאט)

במקביל, שחקנים נוספים נמצאים על הכוונת, בהם לפחות שלושה ישראלים, כדי לפנות מקום לאייל גולסה, אלירן עטר ואחמד עאבד, שאמורים לסכם בקרוב על הגעתם. בקבוצה ממתינים לתשובה הסופית של קשר אוסטריה וינה רועי קהת. 

בחמישי לא ישחקו שני המגנים הפצועים אלי דסה ויובל שפונגין, כשההחלטה מי ישחק בעמדת המגן הימני היא בין דור פרץ לבלם טל בן חיים. איגור פיליפנקו הפך לנרשם האחרון בסגל לקראת גוריצה וצפוי לקחת חלק במפגש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי