קרויף יישאר, תקציב מכבי ת"א יהיה 135 מיליון שקל

זהבי. מקווה לשמור על החלום בחיים
זהבי. מקווה לשמור על החלום בחיים | צילום: אודי ציטיאט

הצהובים נערכים למציאת מאמן חדש. ערן זהבי: "רץ בראש שנזכה באליפות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה אמש בראשון לציון ערב גאלה מפואר לסיום העונה, רגע לפני שני משחקי ההכרעה בסיומם יכולה לסיים עונה עם אליפות וגביע, אך גם ללא אף תואר.

 

הקפטן ערן זהבי שנבחר לשחקן העונה בטקס וקטף גם את פרס שער העונה על הנגיחה בבאזל (2:2) אמר: "שמח על התארים, זו זכות בשבילי. מקדיש את זה לחברים שלי כי מבחינתי זה שייך לכולם. אשתי מתלוננת שהיא צריכה לקנות מדף חדש לבית בשביל כל הדברים, אבל שאלה יהיו הצרות שלי…".

 

 

בשבת הקרובה מכבי ת"א תזכה באליפות אם תנצח את מכבי חיפה ובמקביל תמעד הפועל ב"ש מול בני סכנין במחזור סיום, ועל כך אמר זהבי: "ברור שהתסריט שאנחנו אלופים רץ בראש. אלה התמונות שאנחנו רוצים לראות, אבל אני לא רוצה להתקדם יותר מדי ורוצה להתעסק רק במשחק שלנו. לא רוצה שכל המסביב יוציא אותי ואת החברים שלי מפוקוס".

 

זהבי עם ביין וקרויף. מנסה לשמור על פוקוס (אודי ציטיאט)

 

"היה לי חלום לעשות חמש אליפויות רצופות ואני מקווה שנוכל לשמור על החלום הזה בחיים", המשיך הקפטן הצהוב, "אני אמצא כבר מטרות, תמיד יהיה משהו. יש לנו שני משחקים מאוד חשובים, בסופם יכולים להיות על גג העולם ויכולים גם להישאר בלי כלום. רוצים לבוא הכי מפוקסים וחדים".

 

לסיום הגיב על הדברים של אחמד טיבי: "זו לא פעם ראשונה שמנסים לתפוס כותרות על הגב שלי. אני שלם עם עצמי תמיד. לא רוצה להתייחס לדברים האלה, מה שהיה היה. אני מדבר רק בשם עצמי, אין לי מקורבים. אם אני רוצה להגיד משהו, אני אגיד אותו בעצמי. אם ארצה לעשות משהו, אעשה אותו בעצמי".

 

הבעלים מיץ' גולדהאר לא נכח באירוע, ונכון לרגע זה טרם ברור אם יגיע לגמר גביע המדינה ביום שלישי באצטדיון טדי מול מכבי חיפה, אך אישר את תכנית העבודה לעונה הבאה לאחר שנפגש בשבוע שעבר עם המנג'ר ג'ורדי קרויף והמנכ"ל מרטין ביין.

 

בוס וקרויף. בעונה הבאה רק אחד מהם צפוי להישאר (אודי ציטיאט)

 

ג'ורדי קרויף, לו חוזה לעונה נוספת במכבי ת"א, הבהיר לגולדהאר כי הוא ממשיך בקריית שלום ועשוי למנות לצדו עוזר מקצועי שיהיה במקביל גם במחלקת הנוער במקומו של ניר לוין שעזב להתאחדות לכדורגל.

 

גולדהאר הבטיח לקרויף את התקציב הגבוה ביותר אשר פיפ"א ואופ"א מאפשרות במסגרת ה"פייר פליי הפיננסי", כך שתקציב המועדון יהיה כ-135 מיליון שקלים.

 

בניגוד לג'ורדי קרויף שיישאר, מכבי תל אביב תודיע רק לאחר המשחק בשלישי בגמר הגביע על עזיבתו של המאמן פטר בוס והיא אמורה לקבל כפיצוי חצי מיליון יורו. יחד עם בוס יעזוב עוזרו הנדרי קרוזן.

 

טיבי. עדיין לא סיכם על הארכת חוזה במועדון (אודי ציטיאט)

 

לפי התכנית המקצועית שהוגשה לבעלים, אמורים הבלם טל בן חיים ועדן בן בסט עזוב את הקבוצה על אף שלהם חוזה לעונה נוספת. החלטה בנוגע לאיתן טיבי, שטרם סיכם על הארכת חוזה ויכול לעזוב ללא תמורה, אמורה להתפרסם בתוך מספר ימים כשטיבי מחוזר במכבי חיפה, הפועל תל אביב והפועל באר שבע.

 

עתידו של המנכ"ל מרטין ביין עדיין לוט בערפל וכשנשאל אתמול על עתידו אמר: "הערב הזה הוא ערב גאלה של מכבי ת"א, שמטרתו להכיר בשחקני העבר שלנו. ממתין לנו שבוע חשוב מאוד, כך שזה לא הזמן לדבר על זה".

 

המנכ"ל התייחס גם לבעלים מיץ' גולדהאר שלא נכח בישראל זמן רב: "מה שאני יכול להגיד זה שמנקודת המבט שלו, הוא מעורב ובעלים מאוד פעיל. אני וג'ורדי נסענו לטורונטו ונפגשנו איתו והיה נחמד מאוד, היה לנו טיול קצר לקנדה. הוא מעורב במועדון וכשהוא ירצה לדבר, הוא ידבר. אני יכול לתאר לעצמי שזה יקרה בסיום העונה".

 

לסיום התייחס גם למעמדו של המאמן פטר בוס: "מאמנים משתנים ומתחלפים. החלפנו מאמן בינואר כי הוא רצה לעזוב. במועדון שלנו החליטו לבחור רק במאמנים איכותיים שיעבדו כאן וכשאתה מביא מאמנים כאלה, אתה לוקח סיכון שקבוצות גדולות יותר ירצו אותם וייקחו אותם ממך, ואנחנו יודעים את זה. זה חלק מההתפתחות של מכבי ת"א כמועדון, אנחנו רוצים אנשים איכותיים במועדון".

 

ביין הוסיף על המאמן: "אני לא רוצה לדבר על מעמדו של פטר בוס בערב כזה. אנחנו רוצים להביא רק אנשים איכותיים למועדון שלנו, כמובן שהיינו רוצים שיישארו כמה שיותר, אבל זה לא תמיד משהו שאפשר להשיג. זו מחמאה עבור מכבי ת"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי