קרלוס נפרד. איגיבור: "נותנים לי יותר חופש"

|

שחקני מכבי תל אביב הניפו את הבלם באוויר. המאמן: "גרמנו לקהל ליהנות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מודל 2016/17, בלי ערן זהבי, יצאה לדרך באופן רשמי ועברה בהצלחה את המבחן הראשון. סגנית האלופה הביסה 0:3 את גוריצה הסלובנית במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, והיא עם רגל וחצי בשלב הבא.

המשחק הזה היה גם, ככל הנראה, האחרון של קרלוס גארסיה עם החולצה הצהובה. מיד עם שריקת הסיום באצטדיון בנתניה, ניגש הבלם הספרדי ליציעים ונפרד מהאוהדים של מכבי ת"א. בהמשך, השחקנים הקיפו את קרלוס והניפו אותו באוויר. הבלם זכה עם הצהובים בכל שלוש האליפויות האחרונות.


קרלוס, קיבל כבוד גדול מחבריו (דני מרון)

על כר הדשא לקרלוס לא הייתה הרבה עבודה, שכן היריבה לא ממש נתנה פייט למכבי. מי שכן בלט היה נוסא איגיבור, ששיחק בעמדה קדמית יותר מבעבר וכבש צמד. "ארבלדזה נותן לי יותר חופש", הדגיש הקשר הניגרי והוסיף: "אני יכול לשחק בעמדה יותר קדמית, זה תלוי רק במאמן. אני לא אומר שמאמנים קודמים לא נתנו לי חופש, אבל כעת המצב שונה כי ערן לא נמצא".

אפרופו ערן זהבי, לאיגיבור היו רק מילים חמות לעבר הקפטן היוצא: "אני מסיר בפניו את הכובע. הוא אגדה במכבי תל אביב. לא יודע אם יהיה פה עוד שחקן כמוהו. העזיבה שלו היא מכה עבורנו, אבל זה הכדורגל. שחקנים באים ושחקנים הולכים. אנחנו פשוט צריכים להתחיל מאיפה שהפסקנו".


הסקורר החדש של מכבי ת"א? (דני מרון)

מאמנו של איגיבור, שוטה ארבלדזה, נשמע די מבסוט אחרי הבכורה הרשמית ואמר: "אהבתי את האווירה ביציעים. אני שמח שגרמנו לאוהדים ליהנות. הנענו כדור טוב, הגענו להזדמנויות ואני שמח שניצחנו, אבל נרצה להרים את הרמה והקצב. אני תמיד דורש מהקבוצה שלי יותר. אנחנו נעבוד קשה כדי להשתפר".

על חסרונו של זהבי הוסיף: "לא יצא לי לאמן את זהבי, אז מבחינתי לא היה שום שינוי. הוא פנומן שיכול לעשות שער מכלום, אבל הודיתי לו כבר אמש במסיבת העיתונאים. הוא כבש הרבה שערים, עזר למועדון גם כלכלית ואני מאחל לו הצלחה".


לא הרגיש בחסרון של זהבי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי