קרלסן ומולנסטיין יחתימו זר שישי רק בינואר?

מולנסטיין חוגג ניצחון ראשון. יבקש חיזוק?
מולנסטיין חוגג ניצחון ראשון. יבקש חיזוק? |

במכבי חיפה יחליטו רק אחרי סכנין אם להנחית שחקן הגנה. חבר חדש לצוות המקצועי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הערב אימון נוסף לקראת משחק הליגה מול בני סכנין, בו מכבי חיפה מקווה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות ורנה מולנסטיין לשמור על מאזן מושלם (שבת, 20:00 בספורט1 וב-HD).

 

אתמול קיים המאמן ההולנדי שיחה עם הקשר גילי ורמוט והשלים למעשה את כל השיחות האישיות שערך מאז שהגיע עם שחקני הקבוצה. לוורמוט, שלא נכלל בסגל הרחב נגד הפועל תל אביב, נאמר בשיחה כי הוא שחקן מוערך שנמצא בתכניות המועדון ושכל שעליו לעשות הוא להוכיח את עצמו באימונים. הקשר צפוי להיכלל בסגל למשחק בשבת מול סכנין.

 

 

המאבק על מקום בסגל ובהרכב בכלל גובר לאחר החלמתו של עטאא ג'אבר ושובו לאימונים לאחר למעלה משלושה חודשים. המנג'ר תור כריסטיאן קרלסן והמאמן רנה מולנסטיין יחליטו לאחר המשחק אם לצרף ברגע האחרון שחקן זר שישי לקבוצה בעמדת המגן הימני או הבלם או להמשיך עם חמישה זרים בסגל, לאחר עזיבת השוער ולדימיר סטויקוביץ' לנוטינגהאם פורסט ולהמתין לחלון ההעברות של חודש ינואר.

 


מוסה. לא יהיה בסגל בשבת מול סכנין (מכבי חיפה)
 

מולנסטיין מתכוון להציב נגד בני סכנין את ההרכב המנצח של הפועל תל אביב, בו ימשיכו יונתן לוי ואיאד אבו עביד לשמש כשני המגנים. במרכז המגרש ישחקו גארי קגלמאכר, קמיל ואצק ורועי קהת שיותירו את נטע לביא פעם נוספת על הספסל.

 

המגן השמאלי הקרואטי מריו מוסה לא יהיה בסגל למשחק נגד בני סכנין ונראה כי ישותף במשחק גביע הטוטו נגד הפועל כפר סבא, כשהשחרור הבינלאומי שלו אמור להגיע היום. עוזר המאמן ומאמן הכושר רנה סקאבדאל נחת בישראל ויצטרף היום לאימוני הקבוצה.

 

בתוך כך, מכבי חיפה צירפה את רנה סקובדל לצוות המקצועי. הדני מתמחה בפיזיולוגיה ובכושר גופני ועבר בין היתר בברונדבי ובמולדה. "יש לו נסיון רב ואני חושב שהוא יהיה חלק חשוב בהגדרות המקצועיות של צוות האימון. אני מאוד שמח שרנה בחר להצטרף אליי", אמר מולנסטיין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי