קרלסן שוב עקב אחרי דור אלו וגידי קאניוק

קבוצת צמרת לכל דבר
קבוצת צמרת לכל דבר |

המנהל המקצועי של חיפה מגלה עניין. בפ"ת עקצו: "לא סופרים אותנו"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה יצאו מרוצים מאוד מה-0:0 אמש (ראשון) מול מכבי תל אביב  שהשאירה אותם במקום השני בטבלה, לפחות לעוד שבועיים. למרות שהיכולת שהייתה רחוקה מלהרשים והקבוצה התרכזה בעיקר במשימות הגנתיות, אף אחד לא התנצל על כך: "לא הצגנו כדורגל גדול אבל עשינו את שלנו. אנחנו במקום השני בצדק. כולם אומרים שמכבי ת"א חלשה אבל זה לא שהם חלשים, אלא אנחנו אלו ששיחקנו חכם איתם וכמעט העלמנו אותם", אמרו שחקנים במועדון. 

 

בפ"ת זעמו על ההתעלמות של אלישע לוי משחקני הקבוצה, כשאבי לוזון מראשי המועדון תקף: "אלישע לוי הוא בחור טוב וזה הדבר הטוב היחיד שאני יכול להגיד עליו. אני מאחל לו לעמוד באלבניה במבחן התוצאה, כי במבחן הכדורגל הוא נכשל. אם הוא מזמן רק את אלי דסה כמגן ימני אחד ולא מזמן גם את דור אלו זו בושה". לוזון, לטענת מקורביו, זעם עוד בבוקר המשחק על הזימונים ותיכנן מראש להפגין את מורת רוחו בפומבי, בתנאי שהתוצאה תאפשר לו את זה.

 

 

ולא רק לוזון היה היחיד שהתלונן על הזימונים. "הכל פה פוליטיקה. כל הזימונים זה מהקבוצות הגדולות. לא סופרים את מכבי פ"ת בנבחרת. אנחנו מקום שני ועוד שנייה נגמר הסיבוב ואנחנו לפני מכבי ת"א. מה עוד אנחנו צריכים לעשות?", עקצו בקבוצה.

 

אגב מוזמנים, המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה תור כריסטיאן קרלסן הגיע פעם נוספת לצפות בדור אלו, בו צפה גם בניצחון על עירוני ק"ש כפי שפרסמנו כאן באתר, כאשר גם גידי קאניוק בין השחקנים המעניינים אותו.

 


מכבי חיפה מגלה עניין, קאניוק (ערן לוף)

 

בסיום המשחק ניגש יוסי בניון לקרלוס קוויאר הספרדי, נגדו שיחק בפרמייר-ליג בעבר ואיחל לו בהצלחה בהמשך.

 

בקבוצה החמיאו לשיטת שלושת הבלמים עמה החליט הצוות המקצועי לעלות כאשר גם קרלוס קוויאר, גם אליסון דוס סנטוס וגם עומר דנינו, ששיחק לראשונה מזה זמן רב גילו יכולת מצוינת. בצוות המקצועי הסבירו את ההחלטה: "היינו חייבים להתאים את עצמנו לגודלות אחרי ההפסד בבאר שבע ולמדנו לקח מכך".

 

במשחקים הקרובים מצפים לקבוצה מפגשים נוחים על הנייר נגד הפועל אשקלון, הפועל כפ"ס, מ.ס אשדוד והפועל חיפה כאשר לצוות צפוי כאב ראש גדול את מי להדיח מההרכב מבין שלושת הבלמים.

 

הבלם קרלוס קוויאר היה מרוצה מהנקודה: "זו תוצאה טובה עבורנו כי בסופו של דבר שמרנו על המקום השני. שיחקנו הגנתי אבל עשינו את זה בצורה מצוינת וכל אחד מהשחקנים צריך להיות גאה על זה. אחרי ההפסד לב"ש היינו מאוכזבים ולמדנו איך להתכונן ולהתגונן. אנחנו יכולים להתמודד עם קבוצות כאלה. שיחקתי בעברי בשיטת שלושת הבלמים. לשחקן ההגנה זה טוב כי אתה יודע שגם אם אתה עושה טעות יש מי שמחפה עלייך. התוצאות ושיטת המשחק נותנות לנו את הביטחון שאנחנו יכולים להמשיך במשך כל העונה להישאר במקומות הללו".

 


דור אלו, למדו להתמודד עם הגדולות (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי