ראדוניץ' למקורביו: בעונה הבאה אשחק בבני יהודה

ביקורת גם על ההתנהלות המקצועית. ראדוניץ'
ביקורת גם על ההתנהלות המקצועית. ראדוניץ' | צילום: אודי ציטיאט

החלוץ הקרואטי שוחרר היום מרעננה וטען כי ישוב לישראל גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

סוף הרומן עם הפועל רעננה, אבל לא עם מדינת ישראל: השידוך הלא מוצלח בין דיאן ראדוניץ' לבין הפועל רעננה הסתיים לאחר שהמועדון של אשר אלון בחר לשחרר את החלוץ הקרואטי שבועיים לפני סיום העונה, אך מתברר כי הקרואטי לא ממהר לעזוב.

 

ראדוניץ' יטוס מחר למולדתו כדי להתכונן לחתונתו ולא ישוב ארצה לשבועות סיום העונה, גם לא למכבי ת"א ממנה הושאל לרעננה, אך סיפר בשעות האחרונות למקורביו כי קבוצתו הבאה עשויה להיות בני יהודה.

 

 

בני יהודה התעניינה בשירותיו של ראדוניץ' עוד כששיחק במכבי ת"א, אלא שכעת כרטיס השחקן של החלוץ חוזר לידיה של דינמו זאגרב, ממנה גם הושאל לצהובים, וממנה הוא יושאל או יימכר פעם נוספת לישראל, הפעם לכתומים על פי דברי ראדוניץ'.

 

ראדוניץ' חוגג מול ב"ש. יעשה זאת גם בעונה הבאה? (דני מרון)

 

כידוע, דיאן ראדוניץ' הגיע לישראל בסוף חודש אוגוסט האחרון כדי לחזק את התקפת מכבי תל אביב, אולם כמעט שלא שיחק במדי הצהובים עקב פציעות ובפגרת החורף הושאל להפועל רעננה. 

במועדון מהשרון הייתה תחושה כי הצליחו לשים את היד על יהלום בלתי מלוטש ושבשורות רעננה הוא יוכל להציג את מה שהוא לא הציג במדי הצהובים, אבל המציאות הייתה הפוכה, הקרואטי כבש רק פעמיים ב-13 משחקים ובנוסף לכך לא מעט אנשים במועדון לא היססו להשמיע את דעתם השלילית על השחקן ועל התנהלותו, בפן המקצועי ובפן האישי.

 

בתוך כך, לאחר ה-0:0 בין מכבי ת"א לבין הפועל באר שבע, ברעננה קיים חשש שאוהדי האלופה לא ימלאו את האצטדיון בנתניה במחזור הקרוב. הצהובים המתוסכלים ניצבים כעת במרחק של שלוש נקודות מהקבוצה מבירת הנגב, שלושה מחזורים לסיום העונה.

 

במועדון כבר מביטים לעבר הקיץ, ומצפים להצעות ממשיות על מספר שחקנים שהרשימו העונה ומבוקשים בקבוצות אחרות, דוגמת המגן עמנואל אמבולה, השוער עומרי גלזר והחלוץ אוואנס קנגוואה. ברעננה לא ימהרו לשחרר את השחקנים ללא תמורה הולמת וכבר מחפשים כישרונות חדשים דרך סוכני שחקנים העובדים עם הקבוצה.

 

על חלון הראווה. קנגאווה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי