ראיקוביץ' ומדוניאנין חזרו לאימונים באוסטריה

ראיקוביץ'. סיים את ימי המנוחה
ראיקוביץ'. סיים את ימי המנוחה | צילום: עדי אבישי

השניים סיימו את ימי החופש. ארבלדזה התחיל ללמד את שיטת המשחק שלו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב שוהה במחנה האימונים באוסטריה וממשיכה בהכנות למשחק הראשון בליגה האירופית ב-30 בחודש באצטדיון בנתניה נגד קבוצת גוריצה הסלובנית. היום (שלישי) הצטרפו לאימונים גם השוער פרדרג ראיקוביץ' והקשר חאריס מדוניאנין ששבו ממשחקי נבחרות סרביה ובוסניה באיחור וקיבלו ימי מנוחה נוספים.

 

על פי האימונים האחרונים שוטה ארבלדזה ימשיך את הקו של המאמן ההולנדי פיטר בוס, כאשר השחקנים עובדים על משחק לחץ במרכז המגרש ומעברים מהירים קדימה בעיקר דרך האגפים.

 

 

נכון לעכשיו הגיע לקבוצה רק שחקן רכש בודד, יוסי בניון והכוונה היא לצרף עוד שניים שלושה ישראלים ושני זרים מהלך אותו מתקשה המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף להוציא לפועל. הסיבה העיקרית היא ההשהיה בהחלטה איזה שחקנים לשחרר, משום שהמאמן החדש מבקש לצפות בכול השחקנים באימונים לפני שתתקבל ההחלטה את מי לשחרר.

 

ארבלדזה. רוצה לבחון את כל השחקנים (באדיבות מכבי ת"א)

 

בקבוצה ממתינים לסיכום עם הקבוצה היוונית פאוק סלוניקי בנושא השחרור של איל גולסה לו חוזה ביוון לעונה נוספת. במכבי ת"א לא נלחצים מהדיווחים על הרצון של מכבי חיפה להחתים את עומר אצילי, רועי קהת והבלם האמריקאי סטיב בירנבוים, כאשר השניים האחרונים כבר קיבלו הצעה לחוזה. לגבי אצילי, הכוונה היא לשבת עם אלי טביב לפני הבוררות כדי לסכם על הגעתו לקבוצה.

 

בשלב זה הבלם היהודי איגור פיליפנקו לא מצטרף לאימונים, ויעשה זאת – אם בכלל – רק לאחר שיקבל אזרחות, כאשר במידה ובקשתו תתעכב תתבטל העסקה עם מלאגה. בתוך כך, הצהובים ממתינים להחלטת הנהלת ההתאחדות לכדורגל בנושא אישור הזר השישי, שיאפשר לצרף זר נוסף יום לפני המשחק נגד גוריצה הסלובנית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי