ראש עיריית אשקלון: "סומכים על יובל נעים"

נעים. יצטרך לשרוד עם תקציב צנוע
נעים. יצטרך לשרוד עם תקציב צנוע | צילום: עידן סלם

העולה החדשה לליגת העל פתחה עונה. המאמן הבהיר כי יצטרפו חמישה שחקנים

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון ערכה היום מסיבת עיתונאים ובה נחשפה זהותו של קפטן הקבוצה החדש – קובי בן חמו שינסה להוביל את חבריו לעבר הישארות בליגת העל.

 

זו הקדנציה השלישית של הפועל אשקלון בליגת העל, שהפעם מגיעה כשסביבה ישנן בעיות כלכליות רבות שמקשות עליה להגיע להבנות עם שחקני רכש.

 

 

מאמן הקבוצה יובל נעים הבהיר במסיבת העיתונאים כי מטרתו הינה לצרף שלושה שחקנים זרים ושני ישראלים עד סיום חלון ההעברות בישראל, שייסגר ב-7.9.

 

יושב ראש הקבוצה איתן קסנטיני פנה במסיבת העיתונאים למפרנסי העיר ולקהל האוהדים בבקשה לתמוך בקבוצה על ידי רכישת מנויים שיכניסו כסף לקופת המועדון, מה שגם יגרום כמובן לכך שהאצטדיון באשקלון יתמלא והדחיפה לה יזכו השחקנים במשחקי הבית תהיה משמעותית יותר.

 

ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, שנכח גם הוא במסיבת העיתונאים, אף חשף כי בחודש הבא יחלו בעיר עבודות לבניית אצטדיון לאומי חדש במסגרת תכנית הגג שחתמה העיר עם המדינה.

 

שמעוני, שליווה וחיזק את הקבוצה בשלוש שנים האחרונות, אמר באירוע פתיחת העונה בעיר: "הקבוצה נבנתה לפי תוכנית לאורך חמש שנים ויצא שהקבוצה שעלינו תוך שלוש שנים לליגת העל. נבנו ציפיות רבות בקרב הקהל והמטרה היא להישאר גם עם תקציב צנוע. יובל נעים עשה עבודה מעולה בשנים האחרונות ואנחנו סומכים עליו".

 

בשבת הקרובה הפועל אשקלון תארח את הפועל חיפה כאשר היציע הצפוני יהיה סגור לכניסת קהל. בקבוצה הודיעו כי הם מקווים שבחודשים הקרובים תסתיים העבודה וגם היציע הצפוני יפתח לטובת הקהל הרחב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי