רואדה שב לאימונים, אך בית"ר מחפשת לו מחליף

רואדה
רואדה |

טביב רוצה לחסוך את שכרו של הבלם שאמר: "טוב לי במועדון, שמח לחזור"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת השלב הראשון במוקדמות הליגה האירופית כאשר ביום שני תדע הקבוצה של אלי טביב מי תהיה היריבה אותה תפגוש ב-30 ביוני.

 

החבורה של רן בן שמעון רשמה ניצחון במשחק האימון הראשון עם 0:1 על מ.ט.ק בודפשט משער של ארסניו ואלפורט. לידור כהן זכה למחמאות על הבישול אחרי שעבר שני שחקנים והכניס כדור עומק אותו תירגם ההולנדי לשער. שחקנים בקבוצה אמרו על המשחק: "ואלפורט נראה מצויי וגם דן מורי מוסיף הרבה. גם לידור נראה טוב בליהוק החדש".

 

קובי מויאל ויעקב בריהון נכנסו כמחליפים ולאט לאט מקווים בקבוצה שיכנסו יותר לעניינים.

 

 

בנוגע לבלם חסוס רואדה, הספרדי אמנם הודיע כי יצטרף למחנה האימון, אבל לספורט1 נודע כי המועדון ביקש מסוכנים לאתר בלם זר שימלא את המשבצת הזו למקרה שיעזוב. טביב הקציב 150 אלף יורו לבלם חדש, בניגוד לשכרו של רואדה שעומד על 240 אלף יורו. "חסוס שחקן קריטי במועדון. טעות גדולה יהיה לוותר עליו בשביל כמה אלפי יורו", העידו במועדון. בסביבת רואדה אגב טענו כי יחזור עם המועדון לארץ ואמור להמשיך לאחר מימוש האופציה.

 

בינתיים, רואדה שב היום לאימונים לאחר הפגרה. "אני מאושר לחזור, טוב לי במועדון. בניגוד למה שכתבו עיתונאים בישראל, מעולם לא אמרתי שאני לא רוצה לחזור, היו כמה דברים שהפריעו לי אבל לאחר ששוחחתי עם הבעלים מר טביב אני בטוח שהכל יהיה בסדר גמור. אני מאמין שנוכל לעשות עונה טובה ולהצליח במפעל האירופי, מודה לקהל של בית"ר על התמיכה ועכשיו נתפנה לעבוד קשה כדי להגיע להישגים", אמר לאתר הרשמי.

 


בן שמעון, מחפש חיזוק (דני מרון)

 

מעבר לכך, לספורט1 נודע כי במועדון שוקלים לצרף את המגן הימני, לירן סרדל כאשר אלעד גבאי ממשיך להתרחק מהקבוצה והוא מנהל משא ומתן עם האקסית, עירוני קריית שמונה וקבוצה נוספת.

 


סרדל מול עזרא, יעלה לבירה? (ערן לוף)

בשורה משמחת הגיעה מכיוונו של הבלם חסוס רואדה שהודיע כי יצטרף למחנה האימון אולם לספורט1 נודע כי למרות זאת המועדון ביקש מסוכנים לאתר בלם זר שימלא את המשבצת הזו למקרה שיעזוב. טביב הקציב 150 אלף יורו לבלם חדש בניגוד לשכרו של רואדה שעומד על 200 אלף יורו. "חסוס שחקן קריטי במועדון. טעות גדולה יהיה לוותר עליו בשביל כמה אלפי יורו", העידו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי