רוני לוי שוקל: קריאף או אוברניאק במרכז השדה

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | צילום: עידן סלם

במכבי חיפה נערכים לקישור של באר שבע: "זה משחק שישפיע על הבטחון שלנו"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עדיין מחפשת ניצחון ראשון בפלייאוף העליון ותנסה להשיג אותו דווקא ב"טרנר" אצל המוליכה הפועל באר שבע (שבת, ישיר בספורט1 החל מ-19:45). מאמן מכבי חיפה רוני לוי מנסה למצוא פתרון לבעיות בהגנה כשבשלושת המשחקים האחרונים ספגה הקבוצה לא מעט שערים.

 

הצוות המקצועי מודע לנסיגה ביכולת של נטע לביא וג'אבר עטאא בקישור האחורי ויקווה שהשניים יתנו מענה לקישור האיכותי של ברק בכר. נשקלת הצבתם של אופיר קריאף ואולי אף של לודוביק אוברניאק כקשרי באמצע מתוך מטרה לאזן את יחסי הכוחות.

 

 

גם יתר השחקנים בחלק האחורי סובלים מירידה ביכולת כאשר אמורים הדברים גם לגבי השוער ולדימיר סטויקוביץ' ויתר שחקני החוליה האחורית.  אלירן עטר וגילי ורמוט אמורים לשוב להרכב הפותח.

 

במכבי חיפה מעודדים מהעובדה שלא הפסידו העונה להפועל באר שבע ומודעים לחשיבותו של המשחק. "המשחק נגד באר שבע חשוב בעיקר עבור הביטחון של השחקנים ולפני חצי גמר הגביע. לשחקנים ברור שהפסד ישפיע גם על המאבק בליגה על המקום הרביעי ועל הביטחון המקצועי כי לא יהיה פשוט להתכונן לגביע תחת לחץ של ביקורות מקצועיות אם יהיה הפסד בדרום", ציינו בקבוצה.

 


אלירן עטר, ישוב ל-11 (עידן סלם)

 

המגן טאלב טוואטחה שומר על שתיקה ואינו מזכיר בשלב זה מעבר אפשרי לאירופה. במכבי חיפה ממתינים לחודש מאי כששמו של מגן הפועל רעננה, עמנואל אמבולה נמצא גבוהה ברשימת מערך הסקאוטינג של הקבוצה כמו גם הברזילאים של בני סכנין ז'אורז'יניו ו-וונדרסון סילבה. כאלף כרטיסים נותרו למכירה לחצי גמר גביע המדינה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי